توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردها،اختراعات و ایده های برتر ،استارت آپ ها و کارگاه های تخصصی شهر هوشمند،آموزش بورس ایده و تبدیل ایده به اختراع با حضور اساتید برجسته، صاحبنظران ،صاحبان ایده و صنایع و مسئولین کشوری را از جمله برنامه های جنبی این جشنواره بیان کرد.
کد خبر: ۵۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 04 July 2015

اولین جشنواره ملی ایده برتر به منظور تجاری سازی اید ها و اختراع ها و تبدیل علم به ثروت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار خواهد شد.

اولین جشنواره ملی ایده برتر به منظور تجاری سازی اید ها و اختراع ها و تبدیل علم به ثروت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد تبریز گفت:اولین جشنواره ملی ایده برتر در بخش های فناوری های نو ،فنی و مهندسی ،علوم پزشکی ،علوم انسانی و علوم پایه ، ۵ الی ۶ مهرماه سالجاری در دانشگاه آزاد تبریز ،برگزار خواهد شد.

دکتر حسن رسولی سقای ،برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردها،اختراعات و ایده های برتر ،استارت آپ ها و کارگاه های تخصصی شهر هوشمند،آموزش بورس ایده و تبدیل ایده به اختراع با حضور اساتید برجسته، صاحبنظران ،صاحبان ایده و صنایع و مسئولین کشوری را از جمله برنامه های جنبی این جشنواره بیان کرد.

دبیر علمی اولین جشنواره ملی ایده برتر، اهم اهداف برگزار این جشنواره را بسترسازی جهت معرفی و تجاری سازی اختراع ها و ایده های کارآفرین و فروش اختراعات و ایده ها در بورس ایده ، ارائه فضای مناسب جهت نمایش ایده های خلاقانه، آشنائی مدیران و مسئولان با راهکارهای استفاده از ایده های نوین در توسعه و تجاری سازی شرکتها و سازمانها و آشنایی با بورس ایده برشمرد.

وی خاطر نشان کرد:مدیران شرکت ها وسازمانهای بزرگی صنعتی و تجاری،پژوهشگران ،مخترعین ،صاحبان ایده،شرکت های دانش بنیان ،اساتید و دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به پایگاه اینترنتی www.tabrizidea.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :