کد خبر: ۵۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 04 July 2015
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از اعمال جریمه دولتی ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای شرکت تولیدکننده مواد شوینده در البرز به سبب گران‌فروشی خبر داد.
علی اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، از پرونده قاچاق طلا خبر داد و اظهار داشت: این محموله از یک واحد صنفی کشف شد که جرایم لازم برای این واحد در نظر گرفته شده است.
وی افزود: 170 میلیون تومان جریمه برای این واحد در نظر گرفته شد و همچنین طلای قاچاق این واحد به مقدار یک کیلو و 700گرم به نفع دولت ضبط شده است.
وی همچنین از جریمه دولتی 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای فروشنده و تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: این شرکت به سبب گران‌فروشی جریمه شد که بخشی از این جریمه وصول شده و مابقی نیز در حال وصول است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به کشف 3 محموله قاچاق میوه در استان البرز، بیان کرد: بخشی از این محموله به سبب فاسد شدن معدوم شد و بخشی دیگر ضبط شده و متهمان این موضوع نیز دستگیر و با قرار تامین آزاد هستند.
وی خاطرنشان کرد: این 3 محموله حدود 5 کامیون از میوه‌های لیمو ترش، انبه و موز بوده که ارزش ریالی دقیق آن هنوز توسط گمرک مشخص نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار