با درخشش تیراندازان دانشگاه علمی کاربردی؛
برترین‌های هفته چهارم لیگ تیراندازی مردان و زنان استان قم با درخشش تیراندازان دانشگاه علمی کاربردی مشخص شدند.
کد خبر: ۵۷۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 27 February 2018

به گزارش تابناک قم، هفته چهارم لیگ تیراندازی استان قم در ۲ بخش مردان و زنان پایان یافت و در پایان این مسابقات نفرات برتر بخش انفرادی از تیم‌های مختلف شناخته شدند که حضور حامد غرباقی و رؤیا صبح خیز ستاره‌های تیراندازی قم در جمع برترین‌ها حضور داشتند.

در این مسابقات که روز دوشنبه در سالن شهید زین‌الدین قم برگزار شد در بخش مردان و در رشته تفنگ بادی، حامد غرباقی تیرانداز خوشنام و آینده دار قم که به تیم ملی هم دعوت شده بود از تیم دانشگاه علمی کاربردی قهرمان شد و برادر وی هادی غرباقی از صنایع سنگ جهان نما به مقام دوم رسید و عنوان سوم نیز از آن میثم همتی تیرانداز دانشگاه علمی کاربردی قم شد.

در بخش تپانچه بادی هادی باقری از دانشگاه علمی کاربردی استان قم به مقام نخست رسید و عناوین دوم و سوم به تیراندازان تیم صنایع سنگ جهان نما اختصاص یافت و هادی مرادی و علی محمدی موفق شدند در این بخش عناوین دوم و سوم را به دست بیاورند.

در مسابقات بخش زنان و در رشته تفنگ بادی، سیده رؤیا صبح خیز از تیم اداره مخابرات استان قم به مقام قهرمانی رسید و مینا روحیان از تیم صنایع سنگ جهان نما دوم شد و نرجس کولیوندی از دانشگاه علمی و کاربردی استان قم صاحب عنوان سوم شد.

رؤیا صبح خیز در حالی در این مسابقات مقام قهرمانی را کسب کرد که امسال یکی از اعضای تیم ملی تیراندازی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود که در بخش تیمی مدال نقره آسیا را از آن خود کرد.

در ادامه مسابقات لیگ تیراندازی استان قم از هفته چهارم و در رشته تپانچه بادی بخش زنان مهدیه کشکولی از تیم دانشگاه علمی کاربردی استان قم اول شد، زهرا زارعی از صنایع سنگ جهان نما دوم شد و خدیجه هاشمی از تیم اداره مخابرات استان قم به مقام سوم رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار