در جلسه کمیته حمایت قضایی مطرح شد؛
دادستان اردبیل گفت: رفتار نادرست برخی ادارات با سرمایه‌گذاران و کارفرمایان باعث فرار آنها از استان اردبیل می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 28 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: رفتار نادرست برخی ادارات با سرمایه‌گذاران و کارفرمایان باعث فرار آنها از استان اردبیل می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی سوا از عمل به قانون باید موارد اخلاقی و انسانی را نیز در برخورد با سرمایه‌گذاران و کارفرمایان در نظر بگیرند تا شاهد عدم رغبت آنها نسبت به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل نباشیم.

دادستان اردبیل با اشاره به یکی از پرونده‌های مشکل‌دار مطرح شده در جلسه امروز کمیته حمایت قضایی، گفت: تعلل تامین اجتماعی در خصوص پرونده مربوط به تله‌کابین حیران کاملا مشهود است و در این خصوص تامین اجتماعی کوتاهی کرده است.

به نوشته فارس، عتباتی تصریح کرد: عدم مطالبه‌گری و اقدام در زمان مناسب از قصورات مربوط به تامین اجتمایی در پرونده مربوط  به فوت یک نفر نگهبان در تله کابین حیران است که این کوتاهی الان باعث ایجادمشکل برای کارفرما شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه متقاضی جزء سرمایه‌گذاران کلان گردشگری در استان اردبیل است و مجموعه متعلق به اردبیل و کارکنان آن نیز اردبیلی می‌باشد باید تامین اجتماعی در مورد این پرونده منصفانه برخورد کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار