رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به فراوانی میوه در بازار کرمانشاه، گفت: در این شرایط دیگر نیازی به میوه تنظیم بازار شب عید نداریم و این کار فقط باعث می‌شود کاسبیمیوه‌فروشان کساد شود.
کد خبر: ۵۷۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 28 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عیسی حاج‌علیانی، با اشاره به نزدیک شدن عید و وضعیت بازار میوه در کرمانشاه، اظهار کرد: اکنون میوه در بازار کرمانشاه بسیار زیاداست و، چون مردم قدرت خرید ندارند، با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: قیمت پرتقال "تامسون" اکنون در میدان بار کیلویی ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است که گاهی با قیمت کیلویی دو هزار تومان هم به دست مصرف کننده می‌رسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت هر کیلو سیب نیز از ۱۳۰۰ تومان شروع می‌شود و حداکثر سه هزار تومان است، خاطرنشان کرد: سیب هم به فراوانی و با قیمتمناسب در بازار داریم.

حاج‌علیانی دلیل وفور میوه در بازار امسال را پربار بودن درختان و تولید فراوان میوه اعلام کرد و گفت: به دلیل افزایش عرضه قیمت‌ها نیز پایین است.

وی معتقد است، در چنین شرایطی که میوه ارزان و زیاد در بازار داریم، دیگر نیازی به میوه تنظیم بازار شب عید نیست.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه خاطرنشان کرد: میوه‌ای که اکنون داریم از میوه تنظیم بازار شب عید ارزانتر و کیفیت آن نیز بسیار خوب است.

حاج‌علیانی تصریح کرد: در چنین شرایطی عرضه میوه فقط بازار میوه‌فروشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث کاهش فروش آن‌ها خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار