مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری به همراه جمعى از مسئولان استان از مناطق زلزله زده کوهبنان کرمان بازدید کردند .
کد خبر: ۵۷۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 06 March 2018

«محمدصادق طهماسبى» ضمن حضور در منطقه زلزله زده کوهبنان کرمان، ديدار با مردم زلزله زده و فرماندار و مسئولان شهرستان از مراحل آواربردارى و بازسازى در شهر زلزله زده كوهبنان بازديد کردند .

دبير شوراى پدافند غير عامل استان در ديدار با حسین سالارى فرماندار كوهبنان يادآور شد تنها راه مصون سازى شهرها و روستاها در برابر زلزله رعايت دقيق الزامات پدافند غيرعامل در حوزه ساخت است .

مدير كل پدافند غير عامل استانداری یزد افزود: بر اساس اسناد بالادستى، ابلاغى و قوانين و آيين نامه هاى ساخت و ساز خصوصأ مبحث ٢١ مقررات ملى ساخت و الزامات كمسيون ٢١٥(ماده ٢٣) با عنايت به موقعيت ژئوفيزيكى  و ساختار زمين شناسى نواحى جنوب شرق استان يزد و شهرهايى مانند كوهبنان رعايت كامل و دقيق اصول پدافند غير عامل در حوزه ساخت، موجب ارتقاى پايدارى و تاب آورى در مقابل پديده زمين شناختى زلزله خواهد بود .

فرماندار کوهبنان نیز در این بازدید ضمن بیان اقدامات انجام شده برای مردم زلزله زده، گزارشی از وضعیت اسکان خسارت دیدگان ارائه داد .

گفتنی است؛ در این بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری معاون فرماندار یزد و معاون هلال احمر استان نیز حضور داشتند که در جریان روند ساخت و ساز این منطقه زلزله‌زده و نحوه ارائه تسهیلات بانکی قرار گرفتند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار