فرمانده سابق دریابانی مازندران از ساماندهی تمامی شناورهای فعال در استان خبر داد و گفت: علاوه بر این کوچکترین ناامنی در استان نداریم.
کد خبر: ۵۷۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 07 March 2018

به گزارش تابناک : سردار هوشنگ حسینی صبح چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده دریابانی مازندران اظهار کرد: مراقبت از مرز دریایی به عهده دریابانی مازندران است و حضور کارکنان در 80 ماهه حضور کوچکترین ناامنی وجود نداشت.
وی خاطرنشان کرد: امنیت دریانوری مسئولیت آن به عهده دریابانی است که در 20 درصد حاکمیت مرزی تثبیت شده است و شناورها با امنیت در دریای مازندران در حال تردد هستند و مازندران تنها استانی است که توانسته تمامی شناورهای استان را ساماندهی کند که اگر ناامنی در حال بروز باشد با ساماندهی نسبت به شناسایی شناور اقدام می شود.
سردار حسینی گفت: سالمسازی دریا از طرح هایی بوده که در مدت بیش از شش سال با رضایت مسافران همراه بوده و عوامل دریابانی با محوریت نیروی انتظامی از بروز هرگونه ایجاد ناامنی جلوگیری کردند.
وی گفت: برخورد با قاچاقچیان یکی دیگر از ماموریت های دریابانی است که در این خصوص با رشد 100 درصدی همراه بوده است.
فرمانده سابق دریابانی مازندران با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا از برنامه های فرهنگی دریابانی مازندران بوده گفت: دیدار با خانواده تمامی شهدا دریابانی مازندران از برنامه های فرهنگی بوده که از سوی ستاد دریابانی صورت گرفته است.
وی با ابراز خرسندی از همکاری مسئولان استانی گفت: همکاری استاندار و مسئولان استانی مازندران در این مدت با دریابانی بسیار مناسب بوده است. 

 

منبع :مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار