کارگروه اشتغال استان کرمان :
رئیس کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان کرمان در نشست امروز این کارگروه در کرمان گفت : بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان عقب هستند.
کد خبر: ۵۷۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 07 March 2018

رئیس کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان کرمان گفت :بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بهپرداخت نشدن به موقع تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانکهای استان متقاضیان عقب هستند.
فدایی در نشست کار گروه اشتغال وسرمایه گذاری استان کرمان افزود :تا کنون تنها 4 در صد از تسهیلات اشتغال زایی تبصره 18 اشتغال فراگیر سهمیه استان کرمان از سوی بانکها پرداخت شده است .
معاون استاندار کرمان با بیان اینکه از 618 میلیارد تومان تسهیلات سهمیه استان 49 درصد به بانکها ابلاغ شده است تصریح کرد :در اشتغال روستایی نیز بانکها تا کنون فقط به 4 درصد از طرحهای معرفی شده تسهیلات پرداخت کرده اند .
وی از معرفی طرحهای اشتغالزایی به بانکها فراتر از سهمیه تعریف شده خبر داد و خاطر نشان کرد :این اقدام در راستای جایگزین کردن فوری طرحهایی است که بدلایل مختلف
از سوی بانکها مشمول دریافت تسهیلات نمی شوند.
رئیس کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری استان کرمان در خصوص اجرای طرح کارورزی نیز گفت :از سهمیه 5هزار نفری استان در سال جاری تا کنون 1200 نفر به عنوان کارورز در دستگاههای دولتی وخصوصی معرفی شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار