نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری جهان:
نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری جهان گفت: بسیار متاسفم که سال گذشته در حالی که رییس فدراسیون ایران از من دعوت کرد تا در جام فجر شرکت کنم، به خاطر مشکلاتی که در اخذ ویزا پیش آمد، نتوانستم به ایران بیایم.
کد خبر: ۵۷۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 09 March 2018

اورسلا پاپاندرئا در آیین افتتاحیه سومین دوره مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر که دیروز (پنجشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: از تمام مسولانی که برای برگزاری این رقابت‌ها تلاش داشته‌اند قدردانی می‌کنم. ورزش به ما این اجازه را می‌دهد که به فرهنگ‌های یکدیگر نزدیک شویم که این اتفاق بسیار خوشایندی است.

وی بیان کرد: این رویا را که یک روز بتوانم به این صورت خوب میهمان ایرانی‌ها باشم، هیچوقت نداشتم و بسیار متاسفم که سال گذشته در حالی که آقای مرادی رییس فدراسیون ایران از من دعوت کرد تا در جام فجر شرکت کنم، به خاطر مشکلاتی که در اخذ ویزا پیش آمد، نتوانستم به ایران بیایم. من مصمم هستم که هر ساله در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم.

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا گفت: من هرگز مهمان‌نوازی فدراسیون وزنه‌برداری ایران و دیگر مسولان این کشور را فراموش نمی‌کنم و از بودن در ایران لذت بردم. تاریخچه و فرهنگ غنی ایران قابل تحسین است.

وی اظهار کرد: از سال 1992 تلاش و فعالیتم را در این رشته آغاز کردم و همواره تلاشم این بوده که این رشته ارتقا پیدا کند. امیدوارم که فدراسیون‌های وزنه‌برداری ایران و آمریکا در آینده با یکدیگر همکاری و رابطه‌های بیشتر و قابل توجهی جهت توسعه و پیشرفت این رشته داشته باشند و همکاری آن ها نیز تداوم داشته باشد.

همچنین محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با ایراد سخنانی کوتاه، اظهارکرد: به تمام دست اندرکاران برگزاری این رقابت‌ها و فدراسیون وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خسته نباشید می‌گویم. همچنین به تمام مهمانان که از کشورهای مختلف به این جا آمده اند، خیر مقدم عرض می‌کنم و آرزو می‌کنم شاهد رقابت‌های خوبی در این دوره از مسابقات باشیم.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم، اظهار کرد: باعث افتخار است که این مسابقات در این جا برگزار می‌شود. همچنین امروز حرکت خوبی در وزنه‌برداری بانوان آغاز شد و از رییس فدراسیون آمریکا و نایب رییس فدراسیون جهانی می‌خواهم پیام مردم ایران را که ما از بانوان مان حمایت می‌کنیم را به جامعه وزنه برداری جهان برساند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک ایران، حمایت رسمی خود را از ورزش بانوان اعلام می‌کند و در آینده می‌بینید که این بانوان درخشش خواهند داشت.

حسین‌پور مدیرکل تشریفات نهاد ریاست جمهوری نیز با در این مراسم، اظهارکرد: امیدوارم این مسابقات بسیار خوب و موفقیت‌آمیز به پایان برسد و خوزستانی‌ها مقام‌های خوبی در این دوره از رقابت‌ها به دست آورند.

همچنین علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در این مراسم با خیر مقدم به حاضرین، گفت: از این که با حضورتان در این مسابقات، منجر به ارتقا و رونق‌بخشی به وزنه‌برداری آسیا، کشور ایران و خوزستان شده‌اید، قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: در راستای اهداف بلندمدت فدراسیون و با حمایت وزارت ورزش و جوانان، وزنه‌بردای بانوان را مورد حمایت قرار می‌دهیم و امیدوارم شاهد حضور شایسته بانوان ایرانی در میادین بین‌المللی مختلف باشیم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان با قدردانی از حضور پیشکوستان این رشته از جمله زهتاب، حکمت‌پور و نصیری، در اهواز، گفت: همچنین جا دارد از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین رییس هیات این استان بابت میزبانی و برگزاری این دوره از مسابقات قدردانی کنم.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: به قطب ورزش ایران خوش آمدید و امیدوارم اهواز را با خاطرات خوب ترک کنید.

وی ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم از سوی جامعه ورزش خوزستان از فدراسیون وزنه‌برداری جهانی و همچنین رییس فدراسیون ایران که این فرصت را به ما دادند که میزبان این رقابت‌ها باشیم، قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وزنه برداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار