سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از استقرار ماشین آلات راهداری برای پاکسازی محورهای شهرستان تفت در صورت وقوع بارش‌های جوی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 22 March 2018

 سعید برازنده مقدم در بازدید از جاده‌های شهرستان تفت در ایام تعطیلات نوروز به همراه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد و بازدید از پایانه مسافربری غدیر تفت ضمن قدردانی از راهداران این شهرستان اظهار داشت: روز گذشته ۱۷۹ اتوبوس از تفت با ۲ هزار و ۸۲۳ مسافر راهی شهرستان‌های مختلف کشور شدند.

وی با اشاره به کاهش سفرها با آغاز فروردین ماه بیان کرد: در آخرین روزهای اسفندماه، آمار تردد از این پایانه بیشتر بود به نحوی دو روز قل ۲۸۷ اتوبوس با ۵۵ هزار و ۹۳ مسافر از حمل و نقل عمومی این پایانه استفاده کرده بودند.

برازنده مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه محورهای شهرستان تفت در موقعیت استراتژیکی است و با توجه به قرار گرفتن در محورهای کوهستانی شیرکوه اهمیت ویژه ای دارد، افزود: اکیپ های گشت در طول مسیر در حال تردد هستند و با حضور آنها در جاده‌ها، اگر مشکلی در جاده‌ها باشد رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: از ماشین آلات راهداری شهرستان تفت هم بازدید شد و ماشین ‌آلات اتوماتیک در راهداری تفت مستقر است که اگر در این مناطق ریزش باران و برف باشد، به سرعت در محل حاضر خواهند شد و مسیر را برای حضور امن باز نگاه خواهند داشت.

برازنده مقدم همچنین از ساختمان‌های در حال احداث اداره راهداری شهرستان تفت بازدید و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سال جدید اعتبارات لازم را برای تکمیل این ساختمان‌ها جذب کنیم.

وی ادامه داد: مسیرهای این شهرستان نیز هم از لحاظ علائم و هم خط کشی و ایمنی در حد مناسبی هستند و مشکل خاصی در این محور دیده نشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار