وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید امسال 2 هدف بزرگ ایجاد اشتغال و فقرزدایی را با جدیت دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۵۸۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 26 March 2018

به گزارش تابناک : علی ربیعی روز دوشنبه در آیین افتتاح درمانگاه تخصصی خیرساز تامین اجتماعی (وطن پرست) در لارستان فارس افزود: هدفی که امسال دنبال می کنیم محدود کردن فقر مطلق است و برای تحقق این مهم سیاست گذاری هایی نیز انجام شده است. 
وی ادامه داد: البته دولت تاکنون در زمینه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری اقدامات متعددی انجام داده و برنامه های بسیاری را عملیاتی کرده است که این روند امسال نیز تداوم خواهد داشت. 
ربیعی بیان کرد: امسال برای رفع فقر هفت هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نیز به ٧٠ درصد حداقل دستمزد یعنی ٧٠٠ هزار تومان خواهد رسید. 
وی گفت: سال گذشته در زمینه ایجاد اشتغال ٥٠٠ میلیارد تومان تفاهم نامه امضاء شد که سهم شهرستان لارستان از این رقم در بحث اشتغال فراگیر ٢٨ میلیارد تومان و در اشتغال روستایی ٢٠ میلیارد تومان بود. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رتبه دوم استان فارس در حوزه اشتغال در کشور اضافه کرد: این استان با ظرفیت هایی که در حوزه های گردشگری، گیاهان دارویی، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و دیگر بخش ها دارد می تواند در زمینه ایجاد اشتغال گام های موثرتری بردارد. 
درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لارستان (وطن پرست) در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع، زیربنای 220 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط حاج عبدالرسول وطن پرست از خیرین این شهرستان احداث شده است. 
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در 337 کیلومتری جنوب شیراز واقع است. 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار