به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا قزوین
قزوین-ایرنا-مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:این نهاد، یک دستگاه فرهنگساز است و باید همچون رسانه‌ها نقش خود را در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال ایفا نماید.
کد خبر: ۵۸۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 27 March 2018

قزوین-ایرنا-مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:این نهاد، یک دستگاه فرهنگساز است و باید همچون رسانه ها نقش خود را در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال ایفا نماید.
آموزش و پروش باید نقش خود را در حمایت از کالای ایرانی ایفا کند
به گزارش ایرنا سالار قاسمی روز دوشنبه در دیدار نوروزی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان قزوین با وی افزود: تلاش برای خرید کالای ایرانی در حیطه ماموریت مشخص آموزش و پرورش نیست ولی فرهنگ سازی در این خصوص برای رونق اشتغال و رقم زدن آینده ای بهتر برای کشور ضروری است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:آموزش و پرورش آمادگی لازم برای مشارکت در هر گونه طرح های فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی در کناررسانه ها و از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) را دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:خبرگزاری ایرنا به عنوان تنها رسانه رسمی نظام کمک رسان خوبی برای آموزش و پرورش درشناساندن کمبودهای موجود در همه سطوح سازمانی می باشد تا با اصلاح آن وضعیت روزبروز بهتر شود.
قاسمی خاطر نشان کرد:اگر آموزش و پرورش حال خوبی در همه زمینه ها داشته باشد تمامی کشور حال خوبی را تجربه خواهد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار