دبير هیأت تیراندازی استان قم خبر داد
دبير هیأت تيراندازي استان قم از اعزام تيراندازان رشته‌هاي تفنگ و تپانچه بادي قم به نخستين رقابت رسمي قهرماني كشور در سال 1397 خبرداد.
کد خبر: ۵۸۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 30 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: ثبت نام از تیراندازان مایل به حضور در مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی قهرمانی کشور در سال 1397 آغاز شده و کسانی امکان حضور در این رقابت‌ها را دارند که قبلا حداقل یک‌بار در این مسابقات شرکت کرده باشند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، امسال شاهد برگزاری دهمین دوره مسابقات آزاد تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی و همچنین میکس تیمی ایران خواهیم بود، رقابت‌هایی که در آن تیراندازان قم نیز قطعا با آمادگی کامل به میدان می‌روند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم افزود: این رقابت‌ها به منظور شناسایی استعداد و همچنین رشد و توسعه تیراندازی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده و تیراندازان با توجه به مفاد دستورالعمل اعلام شده از سوی فدراسیون به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: رقابت‌های رده سنی نوجوانان با حضور تیراندازان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 و بالاتر برگزار می‌شود و در رده سنی جوانان نیز تیراندازان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1379 رقابت می‌کنند، ضمن اینکه متولدین دهم دی‌ماه سال 1376 و پائین‌تر مجوز حضور در مسابقات رده سنی بزرگسالان را دارند.

متقیان‌نژاد خاطرنشان کرد: ماسبقات آزاد رشته تفنگ بادی و میکس تیمی تفنگ روزهای 23 و 24 فروردین‌ماه در سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد و تیراندازان رشته تپانچه نیز روزهای 30 و 31 فروردین‌ماه برای کسب عناوین برتر به میدان خواهند رفت.

وی در پایان اظهار کرد: امسال علاوه بر مسابقات آزاد و دیگر پیکارهای کشوری که طبق تقویم سال 1397 تیراندازان قم را اعزام می‌کنیم، در مسابقات لیگ برتر شاهد حضور تیم مردان قم و در رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور شاهد حضور تیم بانوان قم خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار