رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان:
رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: خدمات پایگاه‌های امدادی فوریت‌های پزشکی تا ۱۸ فروردین ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 01 April 2018

دکتر شهریار میرخشتی اظهار کرد: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵اسفندماه ۹۶ پایگاه‌های امدادی فوریت‌های پزشکی کار خود را آغاز کرده است و تا پایان سفرهای نوروزی خدمات‌رسانی به مسافرین و مردم در شهرها و جاده‌ها ادامه خواهد داشت.

وی ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی خوزستان در سفرهای نوروزی را تشریح کزد و گفت: امداد نوروزی تا ۱۱ فروردین کل ماموریت‌های فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از تاریخ ۱۵ اسفندماه ۹۶ تا امروز (۱۱فروردین) ۱۶هزار و ۳۳۰ مورد کل ماموریت‌هایی بوده که توسط نیروهای امدادی صورت گرفته است که از این تعداد، ۴هزار و ۱۱۹ امداد تصادفی و ۱۲ هزار و ۲۱۱ مورد امداد غیرتصادفی که از این تعداد ۶هزار و۹۲۱ مورد به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

میرخشتی عنوان کرد: در سطح استان خوزستان ۱۶۰ پایگاه شهری و جاده ای مستقر داریم که بیش از هزار ۱۰۰ نیرو مستقر هستند.

وی در ادامه گفت: علاوه بر پایگاه‌های دائمی جاده‌ای و شهری، ۶ ایستگاه امداد نوروزی در مبادی و ورودی‌های استان قرار گرفته‌اند و راهنمایی مسافران نوروزی و خدمات بهداشتی را انجام می‌دهند، همچنین به غیر از این پایگاه‌ها در مسیرهای پرتردد در شهرها آمبولانس مستقر داشتیم.

وی با توجه به اینکه اتمام سفرهای نوروزی روز ۱۴ فروردین است گفت: اتمام خدمات امداد نوروزی ۱۴ فروردین است اما امسال با توجه به اینکه ۱۳فروردین وسط هفته قرار گرفته به همین دلیل خدمات امداد فوریت‌های پزشکی تا روز ۱۸ امداد ادامه خواهد داشت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار