سرمربی تیم ملی تیروکمان نونهالان کشور گفت: همدان ظرفیت بالایی در تیروکمان دارد و امیدوارم که همچنان به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.
کد خبر: ۵۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 08 July 2015
سرمربی تیم ملی تیروکمان نونهالان کشور گفت: همدان ظرفیت بالایی در تیروکمان دارد و امیدوارم که همچنان به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

به گزارش فارس، محمدجواد تقوی با اشاره به وضعیت تیم ملی نونهالان تیروکمان ایران اظهار کرد: تیم ملی نونهالان کشورمان اولین سال تاسیس خود را سپری میکند، ولی با این تفاسیر بچه‌های تیم در سطح بالایی قرار دارند.

وی ادامه داد: در این مدت کوتاه کمانداران نونهال پیشرفت خوبی داشتند و ما را به آینده‌ای روشن در این رشته امیدوار کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی نونهالان کشور تصریح کرد: هدف ما انتخاب این نونهالان برای کمانداری در المپیک 2020 توکیو است که به لطف خدا موفق خواهیم شد.

وی اضافه کرد: فدراسیون برنامه‎ریزی و حساب ویژه‌ای برای این بچه‌ها کرده و با وجود مشکلات فراوانی که دارد به جد دنبال اعزام تیم به مسابقات هنگ‌کنگ است.

تقوی تاکید کرد: فدراسیون با وجود اینکه سال قبل از المپیک و درگیر مسابقات انتخابی است، حمایت خود را از تیم‌های پایه انجام می‌دهد که این موضوع جای توجه دارد.

وی برگزاری مسابقات انتخابی را ملاک دعوت به اردو دانست و افزود: ما در اردیبهشت سال جاری مسابقات انتخابی را برگزار کردیم که نفرات اول تا سوم دو بخش کام پوند و ریکرو در بخش دختران و پسران به این اردو دعوت شدند.

این کارشناس رشته ورزشی تیروکمان عنوان کرد: بسیار مسرت‌بخش است که در تیم ملی پراکندگی شهری زیادی وجود دارد، به طوری که علاوه بر شهر تهران از استان‎هایی نظیر زنجان، کرمان، لرستان و چهارمحال و بختیاری نیز کماندارانی در تیم فعال هستند.

تقوی وضعیت تیروکمان همدان را خوب توصیف کرد و گفت: استان همدان ظرفیت‌های خوبی در این رشته ورزشی دارد و حضور ساسان رضوی در تیم ملی گواهی بر این مدعاست.

وی افزود: استان همدان همواره نفرات و تیم‌های خوبی در این رشته داشته به طوری که نایب قهرمان کشور از استان همدان است.

سرمربی تیم ملی تیروکمان نونهالان کشور گفت: همدان باید در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهد تا در آینده بتواند برداشت خوبی از این سرمایه داشته باشد.

وی همدان را بهترین مکان برای اردوهای ملی عنوان کرد و افزود: به جرأت می‌گویم، همدان بهترین میزبان تاریخ ادوار اردوهای ملی تیروکمان در این دوره بوده است.

تقوی اضافه کرد: خوشبختانه تمام امکانات در مجموعه ورزشی مریانج فراهم است و دیگر هیچ احتیاجی به تردد به بیرون از مجموعه نیست.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار