تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 روز جمعه اول اسفند‌ از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز ‌از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج، یک طرفه است.
کد خبر: ۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 18 February 2015

به گزارش  فارس، بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر‌خط‌ و اطلاعات دریافتی از گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور‌ در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

این گزارش حاکی است‌، به دلیل بارش برف در برخی محور‌های مواصلاتی کشور رانندگانی که قصد تردد در محور‌های استان‌های سردسیر و برف‌خیز را دارند، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

در شبانه‌روز گذشته کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1238 ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل‌ 0.6 درصد کاهش‌ نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 19 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و ‌کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح صورت پذیرفته که هموطنان‌ با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.‌

پرترددترین جاده‌های کشور

آزادراه کرج-تهران، آزادراه‌ ‌قزوین-کرج، آزادراه تهران-کرج، آزادراه ‌کرج-قزوین، آزادراه ‌تهران-شهریار، ‌آزادراه ساوه-تهران و تهران-ساوه، آزادراه تهران-قم و ‌آزادراه تهران‌-جاجرود در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک داشته‌اند.

‌‌محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها ‌تا روز شنبه دوم اسفند

‌تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 29 بهمن تا ساعت 24 روز جمعه 1 اسفند‌ 93 از محورهای کرج-چالوس‌، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران-‌سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.‌

تردد همه خودروها از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 1 اسفند‌ماه 93‌ از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز ‌از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (محدوده دزدبن) به سمت کرج، یک طرفه است.

‌درمحور کندوان‌ تردد همه تریلرها‌، کامیون‌ها و کامیونت‌ها کماکان ممنوع است.
‌در محور هراز‌ تردد همه تریلرها کماکان ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه‌ ممنوع است.

‌درمحور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 1 اسفند‌ 93 از تهران به قائمشهر و بالعکس‌ ممنوع است.

محور فرعی شمشک ـ دیزین‌ واقع در استان‌های البرز و تهران‌ تا اطلاع بعدی‌ به دلیل بارش برف مسدود است و تردد از محور کرج-گچسر-مرزن‌آباد انجام ‌می‌شود.

در آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین‌ مقطع واقع در استان البرز (‌باند شمالی)‌ تا مورخ 20 اسفند‌ روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 9 الی 15 ‌به غیر از‌ تعطیلات رسمی‌، به دلیل ادامه اجرای عملیات درزگیری‌ حدفاصل تیر شماره 200 به سمت قزوین تا پل کلاک‌ عبور همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود، همچنین در همین باند تا ‌20 اسفند روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته‌ از ساعت 24 تا 5 بامداد‌ به غیر از‌ ایام تعطیلات رسمی به دلیل ادامه اجرای عملیات درزگیری حدفاصل پل کلاک تا پل حصارک عبور همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار