کد خبر: ۵۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 07 July 2015
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران، در خصوص جولان موتورسواران در پیاده روها و مشکلات ساکنان امامزاده یحیی در منطقه ۱۲ هشدار داد.

احمد دنیامالی در جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر تهران با بیان اینکه حضور موتورسوارها در پیاده روها برای پلیس و دستگاه های انتظامی عادی شده است گفت: موتورسوارها در پیاده روها هر جور دلشان بخواهد جولان می دهند و حوادث زیادی برای عابران پیاده بخصوص بچه ها و سالمندان به وجود آوردند.

وی ادامه داد: از نیروی انتظامی درخواست دارم در طرحی ضربتی برای این معضل راهکاری بیندیشند و تنها به برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی اتکا نکنند. بخصوص اینکه موتورسوارها در مراکز مرکزی شهر و بازار که تردد مردم بیشتر است تخلفات زیادی انجام می دهند.

دنیامالی در تذکر دیگری به مشکلات اهالی امامزاده یحیی در منطقه ۱۲ اشاره کرد و گفت: مشکلات این محله بسیار ریشه دار است و باید تلاش کنیم که این معضلات حل شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل ضوابط و مقررات میراثی در این منطقه زندگی مردم دچار خدشه شده است و مردم بیش از دو طبقه امکان ساخت ندارند.

دنیامالی با بیان اینکه این مقررات حیات شهری را به گفته اهالی منطقه دچار مشکل کرده است بخشی از نامه ساکنان این منطقه را در صحن شوا خواند. به گفته اهالی محل این منطقه بافتی فرسوده است که در آن ناهنجاری های اجتماعی در حال رشد است ایجاد مراکز فساد، بزهکاری و تبدیل خانه های اوقافی به خانه های کارگری رونق را از محل برده و ساکنان ساختمان های ویرانه و فرسوده خود را رها کردند این در حالی است که در داخل کوچه ها مجوز تجاری داده می شود.

وی از کمیسیون معماری و شهرسازی درخواست کرد به مشکلات این منطقه که امنیت و حیات خود را از دست داده اند رسیدگی کند.

عضو شورای شهر تهران همچنین به مشکلاتی که در خصوص توسعه بیمارستان سید الشهدا در این منطقه وجود دارد اشاره کرد و گفت: هیات امنای این بیمارستان یک سال و نیم است تلاش می کند طرح توسعه ای آن را اجرا کنند اما به دلیل همان مقررات میراثی مجوز داده نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار