در پی ریزش بخشی از دیوار یک بوستان تازه تاسیس در اسلامشهر، یک شهروند مجروح و راهی بیمارستان شد.
کد خبر: ۵۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 10 July 2015
فروریختن بخشی از دیوار بوستان یک شهروند اسلامشهری را مجروح و راهی بیمارستان کرد.

بنا بر اعلام شاهدان عینی حوالی ساعت 21 شب گذشته، صدای مهیب ریزش آوار بخشی از دیوار بوستان نور در اسلامشهر، اهالی محله موسی‌آباد را به محل کشاند که در اولین اقدام، شهروندان به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع دادند.

در این حادثه یک شهروند اسلامشهری که مردی حدود 40 ساله بود کهدر زیر آوار دیوار ماند، وی در حال عبور از کنار این دیوار در انتهای کوچه 25 و 27 محله موسی‌آباد بود، که گرفتار شد که با حضور و اقدام به‌موقع اهالی محل، پیش از رسیدن نیروهای امدادی، فرد مصدوم از زیر آوار خارج شد.

حسین محمدی از اهالی محل و از شاهدان ماجرا در توصیف این حادثه اظهار کرد: در حال عبور از کوچه بودم که ناگهان صدای مهیب ریزش دیوار توجه مرا جلب کرد و کنجکاوانه به دنبال صدا رفتم که با صحنه ریزش دیوار بوستان انتهای کوچه مواجه شدم، در این بین صدای ناله و کمک خواستن فردی را شنیدیم.

وی بیان کرد: با فریاد کردن و کمک خواستن از مردم، جهت بیرون آوردن فرد گرفتارشده در زیر آوار اقدام کردیم که خوشبختانه فرد مصدوم علی رغم آسیب‌های جدی و مجروحیت زیاد، زنده از زیر آور خارج شد که با حضور به موقع مأموران اورژانس و آتش‌نشانی این فرد به بیمارستان منتقل شد.

 خانم خانه‌داری که خودش را مهری معرفی کرد، تصریح کرد: در منزل و در کنار خانواده مشغول صرف افطاری بودیم که صدای مهیب و وحشتناکی را شنیدیم، همه سراسیمه به سوی صدا رفتیم که دیدیم مردم به سمت انتهای کوچه می‌دوند و می‌گویند دیوار پارک ریخته و شهروندان زیر آوار مانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های مردم آوار کنار زده و معلوم شد که فقط یک نفر در زیر آوار بوده که خوشبختانه زنده خارج شده است.

این خانم خانه‌دار ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در جهت احداث این بوستان گفت: ریزش این دیوار هشداری بود به مسئولان، چراکه در احداث این مجموعه هیچ‌گونه دقت لازم نشده است و با عجله و بدون رعایت اصول فنی و مهندسی دیوارکشی شده است که حالا معلوم شد از استحکام کافی برخوردار نبوده است.

شهروند دیگری اظهار کرد: خدا را شکر که این اتفاقی زمانی رخ داده که پارک کاملاً خلوت بود، اگر در ساعت و شبی غیر از امشب بود، قطعاً بیش از 40، 50 نفر در زیر دیوار باقی می‌ماندند، چرا مسئولان بر این گونه ساخت و سازها نظارت کافی نمی‌کنند.

وی در پایان متذکر شد: احداث ضرب‌الاجلی یک بوستان و بدون رعایت موارد ایمنی لازم، جز ایجاد گرفتاری برای مردم و بروز حوادث ناگوار چیزی به همراه نخواهد داشت.

 آخرین پیگیرهای خبرنگار فارس در غرب استان تهران از وضعیت مصدوم حکایت از آن دارد که وی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام و تحت مداوا قرار گرفته که تا کنون وضعیت عمومی مصدوم رضایت‌بخش اعلام شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار