آیت‌الله اراکی:
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره از خروج آمریکا از برجام گفت: ما برای برجامی که شما آن را پاره کردید، هیچ ارزشی قائل نیستیم.
کد خبر: ۶۰۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 09 May 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محسن اراکی پیش از چهارشنبه در اجتماع بزرگ حوزویان در اعتراض به خروج آمریکا از برجام و عهد شکنی سران کاخ سفید که با حضور پرشور طلاب و روحانیون برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص چگونگی برخورد و مواجهه با بدعهدان و کافران اظهار داشت: براساس آیات قرآن کریم، کافران دین ستیز به هیچ عهدی پایبند نخواهند بود.

وی افزود: بداند تردید در مواجهه با تهدید جنگ دشمنان، ملت مقاوم و صبور جمهوری اسلامی ایران پیروز خواهند بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند با جنگ ملت ایران را تهدید کنند،‌ اما ما به دشمنان هشدار می‌دهیم و می‌گوییم که شما قدرت عظیم ملت ایران را در جنگ تحمیلی آزموده‌اید و ما به تبعیت از مقام معظم رهبری آماده مقابله با همه گزنیه‌های شما هستیم.

وی با اشاره به عهدشکنی‌های آمریکا ادامه داد: همانگونه که می‌دانستیم آمریکا در برجام عهدشکنی می‌کند، الان هم می‌دانیم که اروپا نیز چنین خواهد کرد، چراکه ۴۰ سال است شاهد عهدشکنی‌ها و ناجوانمردی‌ آن‌ها هستیم اما دشمنان باید بدانند که ما مرد جنگ هستم و هیچ هراسی از جنگ نداریم.

آیت‌الله اراکی گفت: دیگر نباید به اروپایی‌ها نیز اعتماد کنیم چراکه اعتماد به آن‌ها جایز نیست بلکه باید در مقابل عهدشکنان براساس منطق و آموزه‌های قرآنی مقابله به مثل کنیم و در مقابل دشمنان بایستیم.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که ملت ایران از تحریم، فشار، تهدید و جنگ نمی‌ترسد و ما مرد ایستادگی، صبر و مقاومت هستیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از جنگ استقبال نمی‌کند اما بدون تردید تهدیدهای دشمنان نیز موجب ترس ما نمی‌شود و بارها نشان‌ داده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران مهد مقاومت است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره از خروج آمریکا از برجام گفت: ما برای برجامی که شما آن را پاره کردید، هیچ ارزشی قائل نیستیم.

وی با بیان اینکه حوزویان دل به نصرت الهی بسته‌اند نه به برجام تصریح کرد: بدون تردید حوزویان و مردم بصیر و انقلابی ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و از فرامین رهبری با جان و دل اطاعت خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار