رییس هیات تنیس روی میز استان همدان گفت: فدراسیون تنیس روی میز کشور در شرایط فعلی نیازمند ساماندهی اساسی است.
کد خبر: ۶۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 13 July 2015
رییس هیات تنیس روی میز استان همدان گفت: فدراسیون تنیس روی میز کشور در شرایط فعلی نیازمند ساماندهی اساسی است.

به گزارش ایرنا؛ محسن افروخته با اشاره به شرایط فعلی فدراسیون تنیس روی میز کشور اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اتمام دوره ریاست فدراسیون به نظر می رسد که سرپرستی احمد سعادتمند در این فدارسیون نیازمند تغییرات و تجربه های جدید در راس کار است و وی باید به دنبال سامان دادن این فدراسیون باشد.

وی پیشنهاد داد؛ با توجه به نزدیکی به مسابقات انتخابی المپیک سرپرست فعلی امکان هدایت فدراسیون را به دست رییس جدید بسپارد تا با برنامه ریزیها مختلف دستخوش زیان های مالی و زمانی بیشتری نشود.

وی افزود: امیدواریم اختلاف نظر در نحوه مدیریت سرپرست و رییس آینده به ضرر تنیس روی میز کشور نباشد و سرپرست فعلی بهتر است در اوضاع حساس ورزش تنیس روی میز کشور همکاری داشته باشد.

افروخته خاطرنشان کرد: داشتن برنامه و هدف گذاری برای هر فعالیتی الزامی است همانطور که در اغلب بخش ها برنامه ریزی های میان مدت وجود دارد ومبنای فعالیت تمام دست اندرکاران آن بخش است.

وی افزود: ضروری است که فدراسیون تنیس روی میز برنامه میان مدت توسعه خود را با مشارکت صاحب نظرات و کارشناسان تدوین کرده و آن را به عنوان نقشه راه در اختیار مجموعه تنیس روی میز کشور قرار دهد.

وی یادآور شد: این سند از فعالیتهای پراکنده و قائم به فرد جلوگیری می کند و قابلیت ارزیابی در مقاطع مختلف را خواهد داشت ضمن اینکه تمامی دست اندر کاران و متخصصان در این سیستم مدیریت مشارکت می کنند.

وی افزود: انتظار می رود پس از انتخاب ریاست فدراسیون، مدیریت جدید از تمامی متخصصان توانمند کشور در بهبود وضعیت تنیس روی میز کمک بگیرد.

همدان با داشتن بیش از دو هزار پینگ پنگ باز و برخورداری از ورزشکاران و مربیان ملی پوش، جزو استان های مطرح تنیس روی میز کشور به شمار می رود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار