مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال وبختیاری:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال وبختیاری از پذیرش طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در صنعت گردشگری استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 12 July 2015

بهمن عسگری  اظهار داشت: دوازدهمین دوره مراسم مهر اصالت و خلاقیت در صنعت گردشگری در جشنواره فیتور اسپانیا توسط سازمان جهانی گردشگری ملل متحد برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالان بخش خصوصی و دولتی در صنعت گردشگری استان  ایده‌ها و طرح‌های خود را تا 10 تیر ماه به دبیرخانه این اداره کل ارسال کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه ابتکار عمل‌های مورد نظر در زمینه گردشگری در چهار گروه شامل ابداعات در سیاست‌های عمومی و دولتی، ابداعات در بنگاه‌های اقتصادی، ابداعات در سازمان‌های غیر دولتی و ابداعات در تحقیقات و فناوری می‌باشد، بیان کرد: در راستای بهره‌مندی استان از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه ارسالی به این اداره کل سه طرح موثر و برتر که بتوانند به توسعه گردشگری استان کمک نمایند به جشنواره فیتور اسپانیا ارسال می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: ظرفیت زیادی در بخش گردشگری استان وجود دارد که توسعه آن جز از طریق آموزش و اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: کمک به احیا و توسعه تولید صنایع دستی در روستاها و توانمندسازی جوامع محلی با استفاده از ظرفیت گردشگری از دیگر برنامه‌های در دست اقدام میراث فرهنگی استان برای رونق گردشگری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار