کد خبر: ۶۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 12 July 2015
مدیرکل فنی و حرفه ‌ای استان البرز از صدور بیش از 8000 گواهینامه الکترونیکی در استان البرز خبر داد و گفت: این گواهینامه‌ها طی سه ماهه ابتدای سال جاری صادر شده است.
 حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس آمار موجود در سه ماهه نخست سال‌ جاری 8025 فقره گواهینامه الکترونیکی مهارتی در استان صادر شده است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به روند برگزاری آزمون‌های هماهنگ کشوری، ادواری و تفاهم‌نامه‌ها و صنعت ساختمان افزود: در سه ماهه نخست سال‌ جاری در مجموع بیش از 11 هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند که مراحل انجام آزمون عملی و صدور گواهینامه قبول‌شدگان در حال انجام است.
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان البرز در ادامه سخنان خود از رتبه‌بندی 360 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای استان تا پایان سال 94 خبر داد و گفت: این اقدام با هدف ایجاد انگیزه و رقابت بین آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در جهت ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی است.
عزیزی با بیان اینکه از شروع این طرح تاکنون 60 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در این استان اعتبارسنجی شده‌اند، گفت: باید تا پایان سال‌ جاری سایر آموزشگاه‌ها نیز اعتبارسنجی شوند.
وی با اشاره به لحاظ کردن شاخص‌های متعدد در اعتبارسنجی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، از تجهیزات و امکانات، فضای آموزشی، سابقه آموزشی درصد قبولی در آزمون، مسائل پژوهشی، سابقه کار، تعداد مربیان و موارد دیگر به عنوان بخشی از شاخص‌های مورد نظر نام برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار