تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از آغاز اجرای برنامه های تشویقی مدیریت مصرف برق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 24 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد-به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیرعامل این شرکت گفت : در راستای کاهش پیک بار مصرف برق ، برنامه های تشویقی شرکت توزیع نیروی برق استان ، در حوزه های مشترکین صنعتی ، کشاورزی ، مشترکین دیماندی اداری و سایر مصارف ، مشترکین دارای مولدهای خود تامین  و ایستگاه های سوخت گاز طبیعی (cng) آغاز شده است.
وی در ادامه سخنان خود افزود: این مشترکین می توانند با مراجعه به امور برق شهرستانهای محل سکونت خود و امضای تفاهم نامه از طرح های تشویقی این شرکت بهره مند گردند.
ایشان  در ادامه طرح های تشوقی این شرکت را در بخشهای مختلف به شرح زیر تشریح کرد:
1- مشترکین صنعتی می توانند با جابجایی تعطیلات هفتگی و کاهش برق مصرفی خود در ساعات اوج بار) 23- 19 ( ویا در شبانه روز از پاداش طرح های تشویقی این شرکت بهره مند گردند
2-مشترکین کشاورزی نیز می توانند با قطع بار مصرفی چاه آب کشاورزی  خود در ساعات اوج بار از معافیت کامل پرداخت بهای برق مصرفی برخوردار گردند و دیگر مشترکین کشاورزی نیز با کاهش مصرف برق خود در ساعات اوج بار  ، شامل برنامه های تشویقی این شرکت گردند.
3-مشترکین دیماندی ادارات (عمومی)  ، سایر مصارف و ایستگاه های گاز cng   نیز با کاهش برق مصرفی خود در ساعات اوج بار(15-11) ، نیز می توانند از طرح های تشویقی این شرکت استفاده کنند
مهندس فرهزاد در پایان با اشاره به اینکه مشترکین دارای مولدهای خود تامین نیز با مشارکت در زمینه تولید برق شامل برنامه های تشویقی این شرکت خواهند شد گفت مشارکت در مدیریت مصرف برق توسط مردم وشهروندان استان علاوه بر زمینه اقتصادی و مالی آن باعث کاهش خاموشی ها در سطح استان می گردد و همه از برقی پایدار  ، بهره مند خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار