چهار دانشجوی دختر دانشگاه قم هفته پیش در بلوار غدیر دچار سانحه تصادف رانندگی و راهی بیمارستان شدند که سه نفر از این دانشجویان از بیمارستان مرخص شده ولی یک نفر همچنان در حالت کما در «ICU» بستری است.
کد خبر: ۶۱۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 28 May 2018

به گزارش تابناک قم،حمیدرضا ابراهیمی با اشاره به سانحه تصادفی که هفته پیش برای چهار تن از دانشجویان دختر دانشگاه قم اتفاق افتاد اظهار کرد: این چهار دانشجو پس از افطار، در بلوار غدیر قم دچار سانحه تصادف رانندگی و راهی بیمارستان شدند که از این چهار نفر دو نفر به صورت سرپایی مداوا و دو نفر در بخش «ICU» بستری شدند.

وی افزود: یکی از دو دانشجویی که در بخش «ICU» بستری بود از این بخش مرخص شد ولی یکی دیگر از دانشجویان همچنان در حالت کما در «ICU» بستری و نیازمند دعای مردم است.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه قم ادامه داد: دانشجویی که در حالت کما قرار دارد به بیمارستان تهران منتقل شده است و روند درمان وی در بیمارستان تهران پیگیری می‌شود.

ابراهیمی از حضور مسؤولان دانشگاه قم در ساعات نخستین این حادثه در بیمارستان و پیگیری روند درمان دانشجویان حادثه‌دیده توسط آنان خبر داد و گفت: مسؤولان دانشگاه قم از جمله معاون دانشجویی و حراست این دانشگاه و همچنین خانواده این دانشجویان همواره پیگیر وضعیت درمانی آنان بوده و هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار