فرماندار اشکذر خواستار برنامه‌ریزی برای استمرار برتری روستاهای اشکذر در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب کشور شد.
کد خبر: ۶۱۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 03 June 2018

محمدعلی شاه‌حسینی در نشست انجمن کتابخانه‌های اشکذر با اشاره به انتخاب متوالی روستاهای این شهرستان در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب کشور اظهار داشت: این رخداد بیانگر برنامه‌ریزی منسجم و کار پرتلاش سازمان‌های مردم‌نهاد است که باید با حمایت دستگاه‌ها استمرار یابد.

وی،‌ تعمیر و بازسازی کتابخانه‌های شهرستان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی انجمن برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با حمایت و همراهی خیرین، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و همچنین افزایش اعتبارات، کمبودهای موجود رفع و نسبت به بازسازی کتابخانه‌های قدیمی اهتمام جدی صورت گیرد.

شاه حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر نیاز جامعه به برنامه‌های فرهنگی و نیز لزوم افزایش و فراخوان برنامه‌های جانبی و ابتکاری مرتبط با حوزه کتاب توسط اداره کتابخانه‌های عمومی تصریح کرد: انتظار می‌رود نهاد کتابخانه‌ها با افزایش برنامه‌های خود در حوزه‌های فرهنگ و نشاط اجتماعی با همکاری شهرداری، فرمانداری و سازمان تبلیغات اسلامی جهش چشم‌گیری داشته باشد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های شهرستان اشکذر، لزوم تحرک بیشتر کتابداران را خواستار شد و ادامه داد: در صورتی ‌که کتابداران پویا، خلاق و فعال باشند تحرک لازم در اعضا و کتاب‌خوان‌ها نیز ایجاد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار