نماینده، ولی فقیه در همدان با ابراز تأسف از وقوع اتفاق اخیر در مدرسه غرب تهران گفت: وزیر آموزش و پرورش درباره ورود افراد فاسد به ساختار این وزارتخانه دهد.
کد خبر: ۶۱۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱ 04 June 2018
نماینده، ولی فقیه در همدان با ابراز تأسف از وقوع اتفاق اخیر در مدرسه غرب تهران گفت:وزیر آموزش و پرورش درباره ورود افراد فاسد به ساختار این وزارتخانه دهد.

به گزارش تسنیم آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی با بیان اینکه از فرصت ماه مبارک رمضان باید برای خودسازی استفاده کرد، اظهار داشت: در این ماه باید با گناه مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه بیماری‌های اخلاقی، قلبی و روحی برای میلیون‌ها جسم تا نسل‌های بعدی عوارض دارد، افزود: این درست نیست که در ماه رمضان فقط به دعا و عبادات بپردازیم و از کنار این بیماری‌های اجتماعی بگذریم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در یکی از دعاها، حرص مذمت شده است، گفت: در دعا آمده خدایا پناه می‌برم به تو از شکمی که سیر نمی‌شود چنانکه اخیرا بعضی ۶۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان پاداش بازنشستگی گرفتند.

محمدی با تأکید بر اینکه امیرالمومنین (ع) فرمودند: شکم انسان تبدیل به قبرستان حیوانات شده و زیاد گوشت خوردن بیماری و قساوت قلب می‌آورد، افزود: لقمه شبهه‌ناک باعث می‌شود از چشم‌ها اشک نیاید، چون قلب‌ها را قساوت گرفته است.

امام جمعه همدان با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که می‌فرماید" فقر از قبر بدتر است، بیماری از فقر بدتر و از بیماری بدن بدتر، بیماری قلب است" گفت: بر اساس آنچه در روایات آمده است در آخرالزمان به سبب گناهان جدیدی که افراد مرتکب می‌شوند بیماری‌های جدید پیدا می‌شود.

وی با ابراز تأسف از وقوع اتفاق غیر انسانی در مدرسه‌ای در غرب تهران گفت:: رهبری معظم انقلاب مستقیم پیگیری موضوع و دستور اجرای حدود الهی در مورد این جنایت را صادر کردند، اما وزیر آموزش و پرورش پاسخ دهد چرا این افراد را به ساختار تعلیم و تربیت راه می‌دهید.

وی در ادامه با اشاره به جنایات بسیار رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در راهپیمایی مردم فلسطین، صد‌ها نفر را به خاک و خون کشید، اما با شلیک ۲۰ موشک به التماس افتاد و این نشان می‌دهد که این‌ها جز زبان زور چیزی نمی‌فهمند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار