فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق کارت‌های اعتباری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 08 June 2018
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق کارت‌های اعتباری در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ پژمان قویمی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های بانکی و خالی شدن حساب آن ها، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از این بود که فرد سارق با پرسه زنی در کنار دستگاه‌های خود پرداز میدان امام، با شناسایی افراد مسن و یا کم سواد که در حال انجام عملیات بانکی بودند به آن‌ها بپیشنهاد کمک می‌داد.

سرهنگ قویمی ادامه داد: این سارق حرفه‌ای پس از انجام عملیات بانکی خواسته شده، در فرصتی مناسب با حیله و فریب، کارت‌های این افراد را با کارت فاقد اعتبار و باطل شده جابجا و سریعا از محل دور می‌شد و با توجه به این که رمز کارت‌ها را می‌دانست در اولین فرصت اقدام به خالی کردن حساب مالباختگان می‌کرد.

وی بیان کرد: ماموران واحد تجسس کلانتری با انجام تحقیقات گسترده، شگرد‌های خاص پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته بانک‌ها سارق را شناسایی و با کنترل نامحسوس دستگاه‌های خودپرداز محدوده میدان امام و خیابان‌های اطراف به مدت ۱۰ روز، سرانجام سارق را در حالی که قصد سرقت از کارت اعتباری فردی مسن را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی سارق به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد و پرونده در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از شهروندان خواست در صورتی که به شیوه مشابه مورد سرقت قرار گرفته اند به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان همدان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار