مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان با اشاره به اینکه غار علیصدر همدان در ایام تعطیلات عید فطر به صورت ۲۴ ساعته فعال است، عنوان کرد: همچنین زیرساخت لازم برای اسکان ۲۰ هزار نفر در غار علیصدر همدان به وجود آمده است.
کد خبر: ۶۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 14 July 2015
به گزارش تسنیم ، صادق فریدی در ستادخدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین سوخت در ایام تعطیلات عید فطر همدان پیش‏‌بینی شده است، اظهار داشت: در زمینه تامین سوخت به‌ویژه نفتگاز و بنزین مشکلی وجود نداشته و به میزان کافی در استان ذخیره وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‎های نفتی همدان با بیان اینکه جایگاه‎داران مکلف به خرید سوخت به میزان کافی شده‌اند، افزود: برای ایام تعطیلات عید فطر 80 باب جایگاه سوخت مایع و 44 باب جایگاه عرضه سوخت CNG فعال بوده و به مسافران خدمات ارائه می‎کنند.

فریدی با اعلام اینکه مشکلی در زمینه پرداخت هزینه سوخت از سوی جایگاه‎داران وجود ندارد، تصریح کرد: برای اینکه جایگاه‌ها مشکلی در زمینه تامین سوخت نداشته باشند می‎توانند هزینه سوخت خود را پس از ایام تعطیلات پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان نیز در این جلسه گفت: غار علیصدر همدان ظرفیت بازدید 15 هزار نفر روزانه در ایام تعطیلات عید فطر را داشته و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

حمید یاری با اشاره به اینکه غار علیصدر همدان در ایام تعطیلات عید فطر به صورت 24 ساعته فعال است، عنوان کرد: همچنین زیرساخت لازم برای اسکان 20 هزار نفر در غار علیصدر همدان به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه با مشکلاتی در غار علیصدر همدان مواجه هستیم، گفت: در حال حاضر در زمینه کمبود آب شرب روستا و نبود درمانگاه شبانه‎روزی در روستای علیصدر مواجه هستیم که باید هر چه سریع‏تر برطرف شود.

یاری با بیان اینکه جذب سرمایه‏‌گذار بخش خصوصی یکی از اولویت‌‎های اساسی برای غار علیصدر محسوب می‎شود، تاکید کرد: در اوایل مرداد ماه امسال برخی پروژه‎های اقامتی، تفریحی و پذیرایی مجموعه علیصدر همدان به بهره‎برداری می‎رسد ولی کافی نبوده و باید تلاش در این زمینه افزایش یابد.

فرماندار کبودراهنگ نیز در این جلسه با بیان اینکه بیشتر مسافران ورودی به شهرستان همدان هدف بازدید از غاز علیصدر را دارند، عنوان کرد: امسال شرایط خوب و مناسبی برای غاز علیصدر به وجود آمده که سال‎های گذشته مورد غلفت واقع شده بود.

احسان قنبری با بیان اینکه آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید ایجاد شده است، تاکید کرد: مشکلاتی در زمینه تامین آب شرب روستای علیصدر وجود دارد که به مرور حل شده و امیدواریم در ایام تعطیلات مشکلی بروز نکند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار