نمایشگاه تصاویر قرآنی کودکان در آستارا گشایش یافت
مسوول مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آستارا روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : در این نمایشگاه 50 اثر زیبا در رشته های مختلف نظیر نقاشی ، معرق بر روی چوب ، کتاب سازی و کلاژ در معرض دید عموم گذاشته شده است.
کد خبر: ۶۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 14 July 2015
میترا پور بهرام با اشاره به اینکه پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان در راستای ارتباط معنوی با خداوند از جمله اهداف این نمایشگاه است ، افزود : پدیده های طبیعی مختلفی نظیر روشنایی روز ، سیاهی شب ، تصاویری زیبایی از ماه و ستارگان در آثار کودکان و نوجوانان باعث جذب مخاطب به این نمایشگاه قرآنی می شود.

وی با بیان اینکه قصه های نهفته در دل قرآن کریم نیز به عنوان سوژه های هنری در آثار کودکان و نوجوانان نمایان است ، اضافه کرد : پس از برگزاری کلاس های مختلف در زمینه روخوانی و روانخوانی و تفسیر مفاهیم قرآنی در مرکز شماره دو کانون زمینه های لازم برای خلق آثار هنری در اذهان کودکان و نوجوانان فراهم شد.

وی تلاش به منظور رشد معنوی کودکان را در زمان حاضر بسیار ضروری خواند و گفت : ایجاد انس و الفت بیشتر اعضاء با قرآن ، آشنایی با مفاهیم و زیبایی های شگفت انگیز قرآن ، تشویق اعضاء در بکارگیری رهنمودهای این کتاب آسمانی و ایجاد سایر فعالیت های علمی و عملی در ارتباط با موضوعات قرآنی از جمله اهداف مهم برپایی این نمایشگاه است.

نمایشگاه تصاویر قرآنی کودکان و نوجوانان آستارا تا پایان ماه مبارک رمضان در محل مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا دایر است. 

به گزارش ایرنا ، مرکز شماره دوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا یکهزار و 200 نفر عضو فعال دارد.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار