عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با نهایی شدن توافق هسته ای عطر توسعه در فضای پس از تحریم به نقاط محروم و مرزی راه یابد.
کد خبر: ۶۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 15 July 2015
کمال الدین پیرموذن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک به بار نشستن سیاست تعامل عزتخواه و سازنده دولت تدبیر و امید ابراز امیدواری کرد لغو تحریم ها به محرومیت زدایی و توسعه متوازن اقصی نقاط کشور بیانجامد.

وی افزود: رفع محدودیت های بین المللی در سایه حمایت های مقام معظم رهبری، تلاش دولت و به خصوص تیم کار بلد مذاکره کننده هسته ای و پشتیبانی ملت شریف ایران انجام گرفته و امیدوارم در کنار تجربه شهد شیرین توافق، شاهد افزایش ثروت ملی باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: منابع مالی انبوهی که به کشور سرازیر خواهد شد باید در چارچوب برنامه ششم توسعه به صورت هدفمند بکار گرفته شود تا شاهد شتاب رشد اقتصادی، رفع رکود و فراهم شدن ظرفیت های شغلی برای لشکر عظیم بیکاران باشیم.

او اضافه کرد: راه اندازی پروژ های عمرانی تعطیل شده، باز شدن درهای بسته واحدهای صنعتی و در نهایت توسعه همه جانبه ایران و تعالی ایرانیان را می توان با همراهی دولت و ملت فراهم و جایگاه واقعی کشور در جهان را از نو احیا کرد.

پیرموذن همچنین بیان کرد: همه آنهایی که در دل گرو توسعه کشور دارند باید با نگاهی ملی و پرهیز از منافع باندی، گروهی و شخصی در امر خطیر اقتصاد مددرسان دولت شوند تا شاهد جذب سرمایه های داخلی و خارجی و رونق گردشگری در کشور باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار