معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با اشاره به اینکه دولت خود را خادم مردم می داند، گفت: شهرستان فسا یکی از رکورداران جهانی نشست زمین بر اثر خالی شدن سفره های زیرزمینی است.
کد خبر: ۶۲۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 01 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر یدالله رحیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در جلسه با فرماندار، نماینده مردم فسا در مجلس و شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان گفت: دولت علی رغم فشارهای بین المللی همچنان خود را خادم مردم و متعهد به قول هایی می داند که به مردم ایران و همچنان بر عهد خود وفادار و افتخار خدمت به مردم شریف ایران را دارد.

 

وی، دکتر محمدجواد جمالی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی را از حامیان خوب دولت «تدبیر و امید» و امیدی برای آبادی و بالا رفتن کیفیت زندگی در شهرستان فسا برشمرد و با تاکید بر بحران آب که شهرستان فسا یکی از رکورداران جهانی نشست زمین بر اثر خالی شدن سفره های زیرزمینی است، اضافه کرد: از تمامی مسئولین می خواهم در تمامی جلسه های خود حتما کنترل برداشت آب و مدیریت آب باقی مانده را از اهم موارد قابل پیگیری بدانند.

 

خاطر نشان می شود، در ادامه معاون استاندار فارس از طرح ها و پروژه های جاده ای، معابر شهری و روستایی شهرستان فسا بازدید کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار