معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از واگذاری بخشی از فرایند تاسیس شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز به دفتر پیشخوان دولت خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 03 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: سید موید محسن نژاد، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز (12 تیر) در جمع خبرنگاران به منظور کاهش تصدی گری دولت، سیاست و رویکرد قانون اساسی و برنامه پنچم توسعه و با هدف تسهیل در امور شهروندان، طی انعقاد تفاهم نامه با یکی از دفترهای پیشخوان دولت، بخشی از فرایند تاسیس شرکت ها و دفترهای خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز به این دفتر واگذار شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: پس ازآموزش و برگزاری دوره توجیهی کارکنان این دفتر، زمینه همکاری های 2 جانبه، از روز یکشنبه 10 تیرماه سال جاری آغاز شده است.

 

وی افزود: متقاضیان تاسیس دفترهای و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی باید برای ارائه درخواست و ادامه فرآیند امور مربوطه به نشانی شیراز، پل باغ صفا، خیابان فردوسی، حد فاصل کوچه 18 و 20، دفتر پیشخوان دولت، پلاک 246 مراجعه کنند.

 

خاطر نشان می شود، تسهیل امور برای شهروندان، تکریم ارباب رجوع، کاهش تصدی گری دولت و افزایش توان نظارتی دولت و همچنین ایجاد زمینه اشتغال برای بخش خصوصی از مزیت های واگذاری امور به دفترهای پیشخوان دولت خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار