کد خبر: ۶۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 16 July 2015
مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز با تاکید بر اینکه جشنواره اقوام البرز باید پاسخگوی استعدادهای استان باشد، گفت: از پتانسیل بخش خصوصی برای برگزاری این جشنواره استفاده می‌شود.
عبدالناصر میرچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد برگزاری جشنواره اقوام در استان البرز، اظهار داشت: مقرر بود با توجه به تنوع جمعیتی مستقر در حوزه استان البرز و به ویژه کرج، جشنواره اقوام را در این منطقه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه با نیم‌نگاهی به وضعیت استان البرز و شهر کرج، متوجه می‌شویم از همه اقوام و به ویژه خرده فرهنگ‌ها در البرز حضور دارند، گفت: این هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با سایر تیره‌های جمعیتی و خرده‌فرهنگ‌ها سبب لزوم برگزاری جشنواره اقوام در این استان شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ماهیت و هویت برگزاری چنین جشنواره‌هایی مردمی است و باید در معرض دید مردم قرار گیرد و خاصیت‌های گردشگری نیز پیدا می‌کند، ترجیح داده شد که مناسبت موجهی برای آن در نظر گرفته شود که در این راستا مناسبت هفته گردگشری مد نظر قرار داده شد.
وی با بیان اینکه در مرحله مذاکره با بخش خصوصی‌ای که مایل به برگزاری جشنواره اقوام در البرز است، قرار داریم، گفت: ترجیح بر این است که یا این جشنواره برگزار نشود، یا اگر برگزار می‌شود، جامع و کامل باشد تا بتواند پاسخ‌گوی استعداد‌های البرز باشد و نمره قبولی از مردم استان کسب کند.
وی تصریح کرد: در صورتی که در این زمینه به تفاهم کامل با بخش خصوصی که برگزار کننده جشنواره اقوام است، برسیم، در هفته گردشگری این برنامه در استان البرز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار