سرمربی تیم ملی دارت 6 بازیکن حاضر در لیست نهایی خود را برای شرکت در مسابقات آسیا_اقیانوسیه اعلام کرد.
کد خبر: ۶۳۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 25 July 2018

تابناک فارس ه نقل از صدا و سیما: مهدی شایسته سرمربی تیم ملی دارت ایران ضمن تشکر از تمامی بازیکنانی که در طی یکسال گذشته در اردوهای مختلف تیم ملی حضوری فعال داشتند، گفت: این انتخاب پس از بررسی های علمی و عملی کادر فنی تیم ملی در 8 ماه گذشته از کلیه اردوهای انتخابی-تدارکاتی و با زیر نظر گرفتن مسابقات انجام شده در سطح کشور صورت گرفته است.

وی افزود: در این تصمیم گیری و انتخاب نفرات منتخب ، تمام موارد یک بازیکن ملی پوش مانند تجربه، اخلاق فردی و تیمی، ثبات در بازی، روحیه کار تیمی، روحیه مبارزه طلبی، سخت کوشی، تمرکز روی کیفیت، اتحاد و دوستی، آمادگی جسمانی و ... در نظر گرفته شده است.

شایسته از انتخاب دو بازیکن آقا و یک بازیکن خانم در لیست ذخیره خبر داد و گفت: این بازیکنان به عنوان ذخیره در کنار بازیکنان اعزامی می مانند تا در صورت بروز هر اتفاقی به عنوان جانشین از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی دارت تاکید می‌کند که شرایط بازیکنان ایران خوب است و آنها باید ضمن بهبود کیفیت و تمرکز به روند ثابت خود در طی ماه های اخیر ادامه دهند.

وی اظهار داشت: امیدوارم همه دوستداران دارت از بازیکنان تا مسئولان ملی و استانی به این تیم کمک کنند تا ضمن کم کردن حاشیه ها ، با بیان اظهارات امید بخش، فشار و استرس بچه های تیم ملی کم شود تا در این دوره از مسابقات بتوانیم در بین سه تیم بالای مسابقات قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی ، کشورهای استرالیا، ژاپن ، کره و هنگ کنگ را مهمترین رقبای ایران در مسابقات دارت آسیا_اقیانوسیه که مهر سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد، معرفی کرد .
این سومین حضور تیم ملی دارت کشور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه است.

بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی بدین شرح هستند:
علیرضا ایزدی از استان اصفهان
داریوش خورشیدی از استان فارس
محمد مهدی دهقان از استان تهران
شاهین حسینی از استان فارس
مژگان رحمانی از استان تهران
مهشاد عوض زاده از استان سمنان
ذخیره آقایان : محمود هارونی از استان اصفهان
ذخیره آقایان : امیر مهدی امینی از استان تهران
ذخیره بانوان : اطهر عابدینی از استان اصفهان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار