سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:در راستای صیانت از حقوق دیگر تاکسیرانان، رانندگان تاکسی که تخلف آن‌ها محرز شود باید در کلاس‌های آموزشی سازمان تاکسیرانی شرکت بکنند.
کد خبر: ۶۳۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 28 July 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:سرفصل‌های کلاس‌های آموزشی را کنترل خشم، روانشناسی، فنون و مهارت‌های ارتباطات اجتماعی، مهارت‌های ارتباطات کلامی و غیرکلامی، قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی و آیین نامه سازمان تاکسیرانی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: کلاس‌های آموزشی به صورت ماهیانه دو نوبت و به مدت ۴ ساعت برای تاکسی‌های بدو ورود و همچنین تاکسی‌های ضمن خدمت برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:شرط تمدید یا صدور کارت شهری داشتن گواهی نامه شرکت در این جلسات می‌باشد.

سلیمانی تاکید کرد:مسافران چنانچه تخلفی مشاهده کرده و شکایتی از راننده تاکسی داشته باشند، شکایت خود را با ارائه کد تاکسی به اطلاع بازرسان سازمان تاکسیرانی در سطح شهر برسانند و یا به واحد شکایت و بازرسی سازمان تاکسیرانی واقع در چهارراه پارک معلم ساختمان درآمد و نوسازی شهرداری، واحد شکایات سازمان و یا با شماره تلفن‌های ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۳۸۲۱۱۹۴۸ گزارش بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار