مدیر کل آموزش و پرورش ایلام
فعالیت بسیج در قالب طرح هجرت دانش‌آموزی اعتماد و رضایت‌مندی مجموعه آموزش و پرورش و خانواده‌ها را نیز افزایش داده است و ما با تمام توان خود و با تکیه بر امکانات موجود از برنامه‌های این حوزه حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 19 July 2015

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت :فعالیت دانش‌آموزان بسیجی در قالب طرح هجرت را باعث محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان می‌شود. 

به گزارش تابناک ایلام ، «علی بیرانوند» در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: در دوبخش بسیج فرهنگیان و دانش آموزی کارهای بزرگی انجام شده و ضمن تقویت این روحیه تمام توان خود را برای اجرای برنامه های مشترک بسیج بکار خواهیم گرفت و اگر کار درستی هم پیش می‌بریم با روحیه ی بسیجی خواهد بود .

وی با بیان اینکه با بیان اینکه طرح هجرت یک طرح نهادینه شده است، افزود: این طرح جایگاهش را در استان پیدا کرده و آثار و برکات آن در مدارس ما محسوس و ملموس است.

بیرانوند با یادآوری اینکه در طول سنوات گذشته آثار و برکات طرح هجرت بر کسی پوشیده نبوده و نیست خاطرنشان کرد:  عملکرد مطلوب این طرح در استان قابل توجه است و زحمات همه عوامل اجرایی طرح شایسته تقدیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش تصریح کرد:  با تاکید بر اینکه در بین جامعه  دانش آموزان بسیجی ظرفیت‌های بالقوه و انگیزه‌های بسیار قوی برای عمران و آبادانی وجود دارد  و دانش آموزان بسیجی با اتکا به حمایت مسئولین و نیز  با استفاده از ظرفیت‌های خود می‌توانند کارهای بزرگ و با کیفیت بیشتری به انجام رسانند واین توان را در اجرای موفق اردوهای طرح هجرت به اثبات رسانده‌اند

بیرانوند فعالیت بسیج در قالب طرح هجرت را باعث محرومیت زدایی از مناطق محروم استان دانست و تاکید کرد: فعالیت بسیج در قالب طرح هجرت دانش‌آموزی اعتماد و رضایت‌مندی مجموعه آموزش و پرورش و خانواده‌ها را نیز افزایش داده است و ما با تمام توان خود و با تکیه بر امکانات موجود  از برنامه‌های این حوزه حمایت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه فضا سازی تبلیغی خوبی باید بین دو دستگاه برای اجرای طرح ایجاد شود حجم کارها باید متناسب با امکانات موجود باشد و انجام  کار کیفی با مدارس کمتری در این شرایط بهتر است


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار