رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی تاکید کرد:
باید تلاش کنیم از آلمانی ها كيفيت بهتر و از چینی ها كاهش قیمت تمام شده را یاد بگیریم وگرنه توافق هسته‌ای هیچ کمکی به تولیدات کشور نخواهد داشت بلکه در نهایت برای اقتصاد ایران، زیان دارد.
کد خبر: ۶۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 20 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی با بیان مطلب بالا افزود : تحقق اقتصاد مقاومتی با تولید کالای با کیفیت و قیمت تمام شده رقابتی ممکن است و یادمان باشد و در یادداشت هایمان ثبت کنیم بعد از توافق هسته‌ای همزمان با تعطیلات عید سعید فطر اولین هیئت اقتصادی خارجی از کشوری که با کیفیت ترین تولیدات و کمترین تعطیلات را دارد وارد کشور شده است تا با مقامات دولتی و بخش خصوصی ایران مذاكرات اقتصادی داشته باشند.
محمد حسین روشنک افزود: به نظر می رسد بهترین موضوع قابل طرح با آلمانی ها این است که سوال کنیم چه باید کرد که کالای تولید کشورما از کیفیت و قیمت قابل رقابت با تولیدات خارجی برخوردار شود.
وی تاکید کرد: همه می‌دانند در سال‌های گذشته تولیدات کشور توسعه خوبی داشته به گونه‌ای که در بسیاری از کالاها تولید مازاد مصرف وجود دارد اما كيفيت پایین و قیمت بالا باعث گردیده صادرات تولیدات صنعتی آن گونه که باید ممکن نشود بلکه مصرف کننده داخلی را نیز راضی نکرده و باعث شده به دنبال تهیه کالای تولید خارجی باشند.
وی به خبرنگار روزنامه شهرداری مشهد، تصریح کرد: این موضوع مشکل اصلی تولید و اقتصاد ایران است، از این رو باید تلاش کنیم از آلمانی ها كيفيت بهتر و از چینی ها كاهش قیمت تمام شده را یاد بگیریم وگرنه توافق هسته ای هیچ کمکی به تولیدات معدنی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی کشور نخواهد داشت بلکه یقیناً برای تولید، صادرات و در نهایت اقتصاد ایران زیان به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار