رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان از جابه‌جایی بیش از ۷ میلیون تن کالا از این شهرستان به مناطق مختلف کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 31 July 2018
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان از جابه‌جایی بیش از ۷ میلیون تن کالا از این شهرستان به مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش فارس، ابراهیم نانکلی با اشاره به نقش و اهمیت حمل و نقل جاده‌ای کالا اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۷ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۷۲۷ تن کالا از طریق جاده از مبدأ همدان جابه جا شده است.

وی میزان بار جابه‌جا شده در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل را ۱۸ درصد افزایش دانست و گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۵۱۰ بارنامه صادر شده که این میزان بارنامه در مدت مشابه سال گذشته یک‌هزار و ۳۹۶ مورد بوده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان بیان کرد: محمولات صنعتی، کشاورزری و دارویی از جمله کالا‌هایی است که در این مدت جابه جا شده است.

وی در ادامه به جابه‌جایی ۸۱ هزار و ۴۲۰ مسافر در مدت یاد شده در محور‌های مواصلاتی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد مسافر نیز در قالب ۹ هزار و ۵۱۰ سفر جابه‌جا شده‌اند.

نانکلی با اشاره به کاهش سفر‌های انجام شده چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل یادآور شد: مهمترین علل این کاهش، استفاده مسافران از خودروی شخصی و جابه‌جایی مسافران برون شهری با وسایل نقلیه پلاک شخصی است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در شهرستان تویسرکان ۲۹ دستگاه اتوبوس، ۵۴ دستگاه مینی‌بوس و ۵۷ دستگاه سواری کرایه زیرنظر اداره‌کل راهداری استان همدان فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار