مدیرکل اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی
در این نمایشگاه فعالان حوزه دام، طیور و آبزیان گرد هم می‌آیند و یک محل مناسب برای تبادل تکنولوژی و آشنایی با آخرین یافته‌های علمی است که می‌تواند در اختیار فعالان این حوزه قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 20 July 2015

مدیرکل اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی از آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در تبریز خبر داد. 

امیرحسین بهداد ، درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در تبریز اظهار داشت: این نمایشگاه از فردا زیر نظر شرکت نمایشگاهی سان صفا آغاز می‌شود و تا 2 مرداد ادامه می‌یابد.

مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در این نمایشگاه فعالان حوزه دام، طیور و آبزیان گرد هم می‌آیند و یک محل مناسب برای تبادل تکنولوژی و آشنایی با آخرین یافته‌های علمی است که می‌تواند در اختیار فعالان این حوزه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت هدفی که برای بازدید از این نمایشگاه حضور می‌یابند این نمایشگاه را در راستای ارتقای سطح سواد افراد در مسائل مربوط به حوزه دام، طیور و آبزیان مفید تلقی می‌کنیم.

بهداد در پاسخ به این سئوال که دلیل انتخاب تبریز برای میزبانی از این نمایشگاه چیست، تصریح کرد: بیش از 10 سال است که این نمایشگاه برگزار می‌شود و امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته ادامه خواهد داشت و شهر تبریز با توجه به اینکه یکی از شهرهای نمایشگاهی ایران است میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در تبریز و ایجاد فرصت‌های پیشرفت برای استان تأکید کرد: افرادی که در استان ما صاحب صنایع هستند می‌توانند در بحث تبلیغات به فعالیت بپردازند و خودشان را معرفی کنند و علاوه بر آن در داخل نمایشگاه نیز افراد هم‌صنف می‌توانند اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

وی با پیش‌بینی استقبال خوب علاقه‌مندان به این حوزه از نمایشگاه گفت: همان‌طور که سال‌های گذشته شاهد استقبال فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه از نمایشگاه بودیم امسال هم این امید وجود دارد که شاهد استقبال بهتر و بیشتری از برگزاری این نمایشگاه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :