بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ۲۵ مرداد ماه در کشور اندونزی شروع می‌شود و استان فارس نزدیک به ۱۵ نماینده در این مسابقات دارد که با احتساب ورزشکاران معلول و نابینا به ۳۶ نفر می‌رسد. است.
کد خبر: ۶۴۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 06 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا از 25 مرداد ماه در کشور اندونزی شروع می‌شود و استان فارس نزدیک به 15 نماینده در این مسابقات دارد که با احتساب ورزشکاران معلول و نابینا به 36 نفر می‌رسد.

تکواندو، کشتی فرنگی، کبدی، تیراندازی، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری کوهستان و دو و میدانی رشته‌هایی است که فارس در بازی‌های آسیایی در آن نماینده دارد.

بسکتبال، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، تیراندازی، دو و میدانی، تکواندو و وزنه‌برداری نیز رشته‌هایی هستند که استان فارس در بازی‌های پاراآسیایی در بخش معلولان دارای نماینده است و در آخر نیز در رشته‌های دو و میدانی، شطرنج و شنا در بخش نابینایان و کم بینایان نمایندگان خود را به جاکارتا اعزام می‌کنند.

فارس در رشته جودو در جوجیستو دو نماینده خواهد داشت که از شهرهای شیراز و جهرم هستند. حبیب رنجبر در وزن 85- کیلوگرم نماینده جهرمی استان فارس است و مهران ستار نیز در وزن 56- کیلوگرم نماینده شیرازی و تیم ملی در این رویداد بزرگ هستند.

ترکیب نهایی تیم ملی جوجیتسو اعزامی به بازی‌های آسیایی اندونزی 2018 اعلام شد و براساس آن در بخش مردان مهران ستار(شیراز )، احمد عیدی، امیرحسین خادمیان، حمید امرایی، محمد‌منصوری داور، حبیب رنجبر(جهرم)، محسن حمیدی و مسعود جلیل‌وند و در بخش بانوان ناهید پیرهادی و نسیم محمدی نمایندگان جوجیتسو کشورمان در رقابتهای المپیک قاره‌ای هستند.

در بخش مردان سید‌امیر خوش‌بین به عنوان سرمربی و امیرحسام حسینی به عنوان مربی و جواد شفیعی به عنوان مربی بدنساز تیم هستند. هدایت تیم ملی جوجیتسو بانوان بر عهده سوده کمندانی مربی این تیم است و مهسا روحی مربی بدنساز تیم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار