سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید از نتایج و امتیازات تیمش راضی نیست.
کد خبر: ۶۴۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 23 August 2018

سرجیو بنتو بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس و ناکامی تیمش در کسب پیروزی گفت: از امتیازاتی که گرفتم راضی نیستم. همه مسئولیت تیم با من است.

او درباره اینکه هواداران انتظاری پیروزی در لیگ برتر دارند، اظهار کرد: ما از این امتیازات راضی نیستیم. از من نخواهید که بهانه بیاورم.

سرجیو در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس هم اظهار کرد: امروز شخصیت و نگرش خودمان را نشان دادیم و همینطور کیفیت کار ما را همه دیدند. امروز برابر تیم قدرتمند و قهرمان لیگ بازی داشتیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم اما ناراحت و غمگین هستم که نتوانسته‌ایم سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم اما باور دارم با این سبک و سیاق که بازی می‌کنیم برد هم بدست خواهیم آورد.

او درباره غیبت سوآرز در این دیدار گفت: دیروز گفتم که در بازی آخر مشکلی برای این بازیکن اتفاق افتاد. امروز می‌توانستیم از او استفاده کنیم اما برای اینکه برای بازی‌های آینده او را حفظ کنیم ریسک نکردیم تا آسیب‌دیدگی‌اش بیشتر نشود.

وی ادامه داد: از نمایش تیم راضی هستم اما از اینکه سه امتیاز بازی را بدست نیاوردیم ناراحتم. با همه احترامی که برای پرسپولیس و آقای برانکو قائل هستم بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و بیش از یک امتیاز استحقاق داشتیم که کسب کنیم.

وی درباره اینکه چرا حسین بغلانی امروز جلوتر از خط دفاع بازی می‌کرد، گفت: او امروز عملکرد دوگانه‌ای داشت. زمانی که ما در جلو بازی می‌کردیم او به خط حمله کمک می‌کرد و زمانی که به عقب می‌آمدم به عنوان یک دفاع آخر بود.

وی در پایان درباره ارزیابی‌اش از عملکرد بازیکنان جوان تیمش گفت: اگر به آنها اعتقادی نداشتم اصلا به آنها بازی نمی‌دادم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار