با تداوم شكست‌ناپذيري در فينال
استعدادهاي بسكتبال قم با تداوم شكست‌ناپذيري خود در ديدار فينال رقابت‌هاي قهرماني كشور بر سكوي قهرماني بسكتبال ايران ايستادند.
کد خبر: ۶۴۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 26 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیمی که به نمایندگی از هیأت بسکتبال استان قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شده بود با اقتدار در مقابل حریفان ظاهر شد و بدون واگذاری حتی یک مسابقه مقتدرانه رتبه نخست و سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که مسابقات بسکتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال به میزبانی استان خوزستان در شهر آبادان به انجام رسید و تیم بسکتبال نوجوانان با هدایت ابوالفضل آزادفلاح بدون شکست مقام نخست این رقابت‌ها را به دست آورد.

بسکتبالیست‌های قم در مسابقات نوجوانان کشور نخستین بازی خود را برابر تیم هیأت بسکتبال ایلام با برتری 56 بر 27 به پایان رساندند، در دومین بازی خود با حساب 62 بر 44 تیم هیأت قزوین را شکست دادند و در سومین مسابقه مقدماتی با نتیجه 59 بر 27 حریف خود تیم هیأت لرستان را بردند.

با توجه به کسب سه پیروزی متوالی توسط بسکتبالیست‌های نوجوان قم، این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی کشور رتبه نخست جدول گروه خود را کسب کرد و با 6 امتیاز به مرحله نیمه نهایی رسید و در این مرحله تیم هیأت کرمان را نیز با حساب 77 بر 45 مغلوب کرد تا به فینال برسد.

دیدار نهایی رقابت‌های بسکتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران برای نماینده قم مقابل هیأت قزوین، تکرار دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی بود و بسکتبالیست‌های نوجوان قم همانند آن مسابقه، بار دیگر تیم هیأت قزوین را پشت‌سر گذاشتند و مقتدرانه قهرمانی این مسابقات را به قم آوردند.

در این بازی‌ها امیرحسین خازنی، پویا حاجی‌خانی، یاسین احمدی، متین قاسمی، مهدی جعفری، محمدرضا سلطانی، کیان سلیمانی، محمدحسین حق‌دوست، امیرحسین حاجی‌بیگی، محمدمهدی پورمند، علیرضا نکونام و محمدامین آناهید برای تیم قم به میدان رفتند و این تیم به دسته بالاتر رقابت‌های نوجوانان ایران راه یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار