مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری دومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی به مناسبت هفته فرهنگی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 27 August 2018

برگزاری جشنواره بزرگ اقوام ایرانی در قزوین

به گزارش تابناک قزوین،هادی طاهرخانی در این باره اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته فرهنگی قزوین، دومین جشنواره اقوام ایرانی از تاریخ پنجم تا نهم شهریور ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

 وی افزود: این جشنواره در محورهای مختلفی همچون معرفی و نمایش آداب و رسوم و آیین ‌های ویژه اقوام ایرانی برگزار خواهد شد، همچنین برای معرفی توانمندی ‌های صنایع دستی اقوام ایران زمین، نمایشگاه صنایع ‌دستی،سوغات و هدایا با حضور 100 مشارکت کننده در فضایی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع برگزار می شود.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین تصریح کرد: این جشنواره و نمایشگاه با هدف ایجاد فضایی به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌ های دیگر،معرفی توانمندی های استان ها در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ آداب و سنن مناطق استان های مشارکت کننده ، ایجاد فضا برای برقراری ارتباط مستقيم بين مصرف كننده و توليد كننده برگزار می شود.

 وی بیان کرد: همچنین موسیقی سنتی قوم های مختلف کشور، موسیقی محلی، برنامه های شاد و غیره هم در مدت برگزاری نمایشگاه اجرا می شود.

 طاهرخانی یادآور شد: دومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا در مدت برگزاری از ساعت 17 تا23 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید عموم و همشهریان عزیز برگزار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار