امام جمعه کبگیان :
علی وحدانی فر : تجلّی مردم سالاری دینی، در راس امور بودن مجلس، پاسخگوئی نظام اسلامی در جواب خواستن از تمامی مسئولان، در سایه وحدت تعامل مردم و مسئولان از خروجی این استیضاح بود.
کد خبر: ۶۴۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 31 August 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در خطبه های ۹شهریور۱۳۹۷باتوصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه باتبریک عید ولایت وامامت بااشاره به خصایص و فضائل امام علی علیه السلام گفت: در روایت داریم اگر انبوه درختها وباغها قلم وتمام دریاها مُرَکّب واجنه هاحسابگر وتمامی انسانها کاتب شوند نمیتوانند خصایص و فضال علی بن ابیطالب را بنویسند تاجائیکه پیغمبر فرمود هرکس بخواهد علم آدم صفی الله، درک نوح نبی الله، صَبر أَیوُب، زُهـدِیَحیی و بینش موسی در هدایت را ببیند بیاید علی بن ابیطالب را ببیند زیرا، حُبَّ علی آمرزش گناهان و یاد علی ثواب عظمائی دارد.
خروجی سوال از رئیس جمهور، تجلی مردم سالاری دینی بود / حامی غربی فتنه ۸۸ آرزوی برگزار نشدن جشن چهل سالگی انقلاب را به گور برد 

حجت الاسلام وحدانی فر درباره سوال از رئیس جمهور در سه شنبه قبل گفت: طبق اصل۵۸قانون اساسی و براساس آئین نامه داخلی مجلس در خصوص کار و وظایف رئیس جمهور وهریک از وزرا قوه مجریه میتواند استیضاح یا تحقیق و تَفَحُص کند که صلاح دید مجلس بر سوال از ریاست محترم جمهوری بود.
خطیب جمعه کبگیان افزود: مسائلی مانند، قاچاق، تحریمهای بانکی، کاهش بیکاری و رکود اقتصادی وکاهش شدید ارزِشِ پول مِلّی، درنهایت کرامت و احترام سوالهایی مطرح و پاسخهایی رد و بدل شد گرچه یک چهارم از نمایندگان قانع نشدند اما این نشان از دموکراسی ودر راس اموربودنِ مَجلِس در نظام داشت و عده ای که با جوسازی گفتندجبهه گیری حزب مخالف رئیس جمهور بدنبال استیضاح اوست و رئیس جمهور ناگفته های زیادی دارد تیرشان در محوریت سوال وجواب قانونی مجلس بااتحاد جمعی مسئولان حفظ ارزشهای نظام به سنگ خورد.
خروجی سوال از رئیس جمهور، تجلی مردم سالاری دینی بود / حامی غربی فتنه ۸۸ آرزوی برگزار نشدن جشن چهل سالگی انقلاب را به گور برد

این خطیب جمعه افزود: دولت ومسئولین در راس آنان  سه قوه باید با نگاه ویژه به مسئله همبستگی و پرهیز از اشرافی گری توجه به مستضعفان را در حکومت علوی در اولویت کار قرار دهند چون مردم با تبعیت از ولایت فقیه با مخالفت باتبعیض و تجمل گرائی و اختلاص با اصل نظام موافقند و در این راه از جان و مال و خانواده شان گذشتند تادر فضای عدالت اجتماعی بدون دانه درشت و آقازاده بودن باعزت و برابری زندگی کنند.
علی وحدانی فر درباره خروجی پیام سوال از رئیس جمهوری گفت: تجلّی مردم سالاری دینی، در راس امور بودن مجلس، پاسخگوئی نظام اسلامی در جواب خواستن از تمامی مسئولان، در سایه وحدت تعامل مردم و مسئولان از خروجی این استیضاح بود.
امام جمعه کبگیان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان دولتی گفت: دولت باید مردمی باشد وبا برنامه ریزی و کارائی مسئله سیاست اقتصاد مقاومتی را جدی بگیردزیرا هم آفَند و هم پدافَند است.
وی تصریح کرد: وقتی ما توانائی تولید و صادرات به ۱۵ کشور خواهان را داریم و از این راه به راههای بزرگ دنیا می رسیم چرا باید به مذاکره و واردات بی رویه که خود مخرب بازار تولید داخلی ورشد بیکاریست دل ببندیم که تنها راهش فعال سازی معاونت دیپلماسی امور خارجه میباشد.
دکتر وحدانی فر افزود: بحث مذاکره دیگر تمام و منتفی است زیرا دشمن صراحتا اعلام کرده که به هیچ یک از معاهدات با ما پایبند نیست، و امروزه تنها مسئله ای که مردم را خسته کرده تحریمهای تکراری نیست بلکه خودشیفتگی عده ای از مسئولان خود رأی است که با تدابیر غلط خود بانگاه تحریم برمردم مدیریت می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر با اشاره بهاقدام قوه قضائیه در عملیاتی سازی استجازه از مقام معظم رهبری برای انجام اقدامات ویڙه در برخود قاطع و سریع در چهار چوب قانون اخلال گران در نظام اقتصادی کشور هم گفت: این اقدام بسیار خوبی بود که علنی برگزار شدن ان بسیار بهتر است زیرا مردم می بینند که چه اتفاقی می افتد امادر راستای این اقدامات مردم منتظر برخود با دانه درشت ها هستند چون مردم از نظام ناراضی نیستند بلکه از تبعیض و فساد ناراحت هستند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به پرواز جنگنده کوثر گفت: کوثر نمادی از توانائی تمام بومی جوانان ایران زمین است که با به پرواز درآمدنش پتانسیل  رشد استعداد داخلی را به غربزدگان به خواب رفته ثابت کرد و در روز صنعت به دست ریاست جمهوری افتتاح شد.
خطیب جمعه کبگیان درباره مَرگِ مَک کَین سناتور حامی فتنه در ایران گفت: کسی که در فتنه ۸۸در متشنج کردن انتخابات جمهوری اسلامی ایران باجوسازی در پرونده کشته سازی مریم مرتجع رجوی حامی منافقین بود و با اعتماد به نفس بالا صراحتا وعده سخنرانی با مریم رجوی در میدان معروف تهران را داده بود اکنون در جائی خوابید که آرزوی برگزارنشدن جشن چهل سالگی انقلاب را باخود به گور برد.

در بین الصلاتین دکتر حسینی معاونت شرکت کود عالی از ارزش و کیفیت این کود نسبت به کودهای شیمیائی برای مردم سخن گفت و عواملی مانند مصرف پرآبی، فراموشی های مکرر، بروز سرطانهای متعدد، نازائی در بین مردم و کم باردهی درختان و بی مزگی میوه ها را از مضرات کودهای شیمیائی برشمرد که استفاده از کود عالی را پادزهر کودشیمیائی دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار