فرماندار رشت:
تابناک / به تمام معاونینم ابلاغ می کنم که تا زمانی که بنده در راس فرمانداری شهرستان رشت حاضر هستم این مدیر جدید حق حضور در جلسات را ندارد.
کد خبر: ۶۵۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵ 02 September 2018

تابناک / به تمام معاونینم ابلاغ می کنم که تا زمانی که بنده در راس فرمانداری شهرستان رشت حاضر هستم این مدیر جدید حق حضور در جلسات را ندارد.

سید محمد احمدی روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت در فرمانداری افزود: اتمام، تکمیل و بهره برداری از پروژه های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان بایستی مورد توجه باشد.

وی با اشاره به پروژه های افتتاح شده هفته دولت امسال در استان گیلان اظهار داشت: حدود ۳۸ درصد پروژه ها افتتاح شده مربوط به رشت بوده که نشان از عزم جدی برای افتتاح پروژه ها در این شهرستان است.

احمدی اصل صداقت و شفافیت در مدیریت را مهم دانست و اظهار داشت: مدیران در دستگاه های مختلف بایستی به این مهم توجه داشته باشند.

بر اساس آخرین آمار، حدود ۳۱۵ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان رشت انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳ / ۹ درصد افزایش را به لحاظ تعداد پروژه های قابل افتتاح شاهد بوده ایم. بر اساس اعلام فرمانداری رشت، ۸۶ درصد پروژه ها بخش دولتی و ۱۴ درصد در بخش خصوصی است که برای پروژه های هفته دولت این شهرستان؛ ۴۱۲ میلیاد و ۵۶۶ میلیون تومان هزینه شده که به لحاظ مبلغ هزینه کرد پروژه ها نیز نسبت به سال گذشته، افزایش قابل توجه ۹۸ درصدی را شاهد هستیم.

شهرستان رشت با شش بخش ، ۲۹۳ روستا و ۱۸ دهستان، دارای ۹۳۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۰درصد آنها شهری و ۴۰ درصد روستایی هستند.

انتقاد شدید فرماندار رشت از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

احمدی در این جلسه با انتقاد شدید از عملکرد رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بی اخلاقی اداری تمام، رئیس کارآمد مرکز بهداشت شهرستان رشت را برکنار نمود و بدون کوچکترین هماهنگی با فرماندار رئیس جدید را منصوب نمود و زمانی که دلیل این اتفاف را جویا شدم، به من گفتند که نمایندگان مجلس خواسته اند این درحالی است که من از تک تک نمایندگان جویا شدم و ایشان اظهار بی اطلاعی کردند.

وی افزود: الان به تمام معاونینم ابلاغ می کنم که تا زمانی که بنده در راس فرمانداری شهرستان رشت حاضر هستم این مدیر جدید حق حضور در جلسات را ندارد.

گفتنی است انتقاد به عملکرد یوسف زاده در راس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خصوص برخی شائبه های مالی این دانشگاه مدت هاست که در رسانه های مختلف منتشر می شود که گویا تا کنون با بی توجهی نهادهای نظارتی همراه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار