مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام گفت: : یکی از اصلی ترین ابزارهای موجود حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس است که همین روحیه ایثارگری و شهادت طلبی نیز باعث شد دشمن با وجود در اختیار داشتن ابزارهای نظامی سنگین نتواند به اهداف خود که همانا نابودی انقلاب اسلامی بود دست یابد.
کد خبر: ۶۵۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 04 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ محمدرضا شرف بیانی اظهار کرد: دشمن امروز به خوبی درک کرده که باید نسل جدید را با ارزش هایی که منجر به پیروزی و تداوم انقلاب شد ، جدا کند.

وی افزود: مخاطبان اصلی برنامه های با محتوای جنگ و دفاع مقدس در واقع باید نوجوانان و جوانانی که جنگ را درک نکرده اند، باشند که ذهن و تصور آنها به هر علت نسبت به انقلاب اسلامی و نظام مخدوش و یا منحرف شده است.

شرف بیانی اظهار کرد:در همین راستا نیز هجمه سنگین تبلیغاتی و فرهنگی را در پیش گرفته تا نسل جدید با ویژگی های مورد نظر سیاستمداران منحط غربی آشنا و روحیات آنان با آن شیوه ها شکل بگیرد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم همچنان انقلاب اسلامی را در مقابل این تهدیدات بیمه و استوار نگه داریم، باید بیش از گذشته هوشیاری خود را حفظ و در مقابل این هجمه ها با برنامه و بصیرت کامل عمل کنیم تا گزندی نسل جدید را متوجه خود نکند.

وی اضافه کرد: باید به طرق مختلف واقعیت های جنگ را برای نسل کنونی و نسل های آتی تبیین کرد تا این اقشار خاص و جامعه هدف با توجه به هجمه های دروغین دشمن دچار سردرگمی و گمراهی نشوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام ابراز داشت: امسال در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برنامه هفته دفاع مقدس باید از غنا و عمق بیشتری برخوردار باشد تا بتوانیم واقعیت محوری جنگ تخمیلی را برای مخاطبان تبیین کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار