مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز عشایر فارس در سال تحصیلی جدید از خدمات آموزشی مطلوب بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 05 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:نجفی مدیر کل آموزش و پرورش فارس در مراسم تقدیر از معلمان پیشکسوت ایل باصری استان، گفت: امسال هزار و ۱۰۰ معلم وظیفه ارائه‌ی خدمات آموزشی را در ۴۶۰ مدرسه عشاری استان بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این معلمان قبل از شروع سال تحصیلی جدید در دوره‌های ضمن خدمت و مهارتی شرکت خواهند کرد تا با توان و مهارت بیشتری سر کلاس درس حاضر شوند.

نجفی ادامه داد: درسال تحصیلی ۹۷-۹۸ علاوه بر تامین نیروی انسانی، تلاش می‌کنیم فضای آموزشی بهتری هم در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تحصیل ۴۰ درصد دانش آموزان عشایر در چادر، اظهار داشت: خوشبختانه در یک سال گذشته ۶۰ درصد این مدارس به کانکس تبدیل شده است.

نجفی از اضافه شدن ۱۹ مدرسه جدید عشایری استان در سال تحصیلی جدید هم خبر داد و بیان کرد: امسال تخته سیاه، زیلو و ملزومات کمک آموزشی از جمله تجهیزاتی است که برای برپایی این کلاس‌ها خریداری شده و در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

همچنین در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از ۱۲ معلم پیشکسوت ایل باصری فارس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار