کد خبر: ۶۵۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 15 September 2018

به گزارش تابناک یزد، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد با اشاره به تلاش ويژه دستگاه‌هاي اجرايي در تسهيل فعاليت‌هاي توليدي، بر رعايت استاندارد و ايمن سازي در شركت‌هاي هيدروكربن منطقه ويژه اقتصادي يزد تاكيد كرد .

«علی زینی‌وند» در نشست هم‌انديشي بررسي مشكلات شركت‌هاي هيدروكربن مستقر در منطقه ويژه اقتصادي، اظهار کرد: سياست كلي استان بر امتداد فعاليت واحدهاي توليدي است اما رعايت استانداردها، توجه به مسائل محيط زيستي و ايمن سازي واحدهاي خاص از جمله شركت‌هاي هيدروكربن منطقه ويژه اقتصادي يزد نيز ضرورت دارد.

وی افزود: نگاه كارشناسي نشان مي‌دهد با توجه به محدوديت‌هاي اقتصادي و مشكلات پيش‌روي كشور شاخص‌هاي استان يزد هم چنان رو به رشد است اما به علت عدم توازن گرايش فارغ التحصيلان دانشگاهي با مهارت‌هاي شغلي مشكلاتی در زمينه رفع بيكاري وجود دارد .

معاون استاندار یزد گفت: پيگيري‌هاي زيادي در زمينه تامين مواد اوليه و حل مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي از سوي استان صورت گرفته و دستورالعمل‌هاي ملي موثري نيز در اين زمينه به مرحله اجرا رسيده است .

زینی‌وند تصریح کرد: اگر در عرصه توليد خطري محيط زندگي مردم را تهديد مي‌كند محيط زيست با جدیت ورود پيدا كند زيرا ايمني و سلامت مردم بر تمام امور اولويت دارد .

این مقام مسئول در پايان،‌خاطرنشان کرد: توليد هيدروكربن و شاخه‌هاي مربوط به اين صنعت قابليت توسعه دارد و با توجه به پهنه در نظر گرفته شده مي‌تواند به منطقه‌اي جداگانه و ويژه تبديل شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار