رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های همدان خبر داد و گفت: یک‌هزار و 300 تن پرتقال و 700 تن سیب در شب عید به صورت مرحله‌ای توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵ 21 February 2015

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های همدان خبر داد و گفت: یک‌هزار و 300 تن پرتقال و 700 تن سیب در شب عید به صورت مرحله‌ای توزیع خواهد شد.

حمیدرضا متین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص توزیع مرغ در استان همدان، اظهار کرد: در حال حاضر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مدیریت توزیع مرغ را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه مرغ‌ منجمد شده در چند قیمت توزیع می‌شود، تصریح کرد: این مرغ‌ها با قیمت 4800، 5200، 5800 تومان توزیع می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه قیمت فعلی مرغ به دست آمده است، گفت: در حال حاضر مرغ به قیمت 7400، 7300 و 7500 تومان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط  فعلی یک سود خوب به مرغدار و کشتارگاه مرغ می‌رسد، گفت: کشیک‌ها و میزان عرضه مرغ در ایام تعطیلات نوروز را از هم اکنون تعیین کرده‌ایم.

متین از برپایی نمایشگاه بهاره در استان همدان خبر داد و گفت: غرفه مربوط به تحویل مرغ نیز در این نمایشگاه‌ها تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه بهاره نیز مرغ منجمد به قیمت 5800 تومان در سطح وسیع توزیع خواهد شد، افزود: در حال حاضر بیش از تقاضای مردم مرغ عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خاطرنشان کرد: ذخیره‌سازی که توسط امور دام در خصوص مرغ انجام شده، تا 25 فروردین ماه اگر 40 تن هم عرضه شود، باز هم از لحاظ ذخیره‌سازی مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف مرغ‌های توزیعی تا پایان اسفند ماه است، گفت: البته مرغ‌هایی که 6700 تومان عرضه می‌شوند تاریخ مصرف چهار ماهه دارند.

متین در خصوص میوه شب عید نیز با بیان اینکه خرید میوه شب عید به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده، از توزیع هزار و 300 تن پرتقال و 700 تن سیب در شب عید خبر داد و افزود: این توزیع به صورت مرحله‌ای صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اولین کامیون‌های پرتقال استان در اوایل هفته وارد استان همدان شدند، گفت: از 18 تا 20 اسفند ماه این محصول وارد بازار می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه نظارت بر توزیع مناسب میوه شب عید بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است، افزود: از هم اکنون نیز این نظارت‌های به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه بهاره امسال توزیع برنج نیز خواهیم داشت، تصریح کرد: این برنج از نوع اروگوئه است که قیمت مصوب آن تاکنون ابلاغ نشده، هرچند به نظر می‌رسد قیمت آن 2700 تا 2800 خواهد بود.

متین از توزیع شکر در نمایشگاه بهاره خبر داد و گفت: با وجودی که شکر با قیمت مناسبی در بازار توزیع می‌شود، اما ما توزیع این قلم جنس را نیز در نمایشگاه بهاره امسال خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 17 اکیپ نظارتی با همکاری اتاق اصناف در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان همدان خواهیم داشت، افزود: البته در همه شهرستان‌ها نیز با همکاری فرمانداری و سایر ادارات مربوطه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی به خصوص اقلام غذایی برقرار می‌کنیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان با تأکید بر اینکه نظارت بر واحدهای نانوایی در سطح استان همدان به صورت مستمر انجام شده، گفت: نظارت ما در بحث نانوایی‌ها کاهش پیدا نکرده است.

وی یادآور شد: ظرف مدت دو ماه گذشته 2 هزار و 840 پرونده را در بحث نانوایی‌ها تشکیل داده و بازرسی کرده‌ایم.

متین با بیان اینکه بیش از 5 هزار مورد بازدید از واحدهای نانوایی‌ها را داشته‌ایم، افزود: در مورد تخلف در نانوایی و کم فروشی‌ها نیز در این واحدها برخورد جدی صورت گرفته است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار