معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این مطلب که ایران در مباحث فناوری فضایی جزو ۱۰ کشور برتر جهان است، گفت: آسیب زدن به اعتقادات نسل جوان از برنامه‌های دشمنان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ 21 February 2015

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این مطلب که ایران در مباحث فناوری فضایی جزو ۱۰ کشور برتر جهان است، گفت: آسیب زدن به اعتقادات نسل جوان از برنامه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

به گزارش  تسنیم، رضا طلایی‌نیک  در مراسم یادواره سرداران فرماندهان و ۵۷ شهید شهر مهاجران که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، بیان داشت: کشور ما از نظر ذخایر انرژی و مباحث فن‌آوری فضایی، جزء کشورهای برتر جهان به شمار می‌رود.

طلائی‌نیک افزود: یادواره شهدا از زیباترین مصادیق کار فرهنگی است چراکه برگزاری این‌گونه مجالس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: آرامش، امنیت و عزت امروز ما مدیون خون شهدا است پس نباید غفلت کنیم و شهدا را به فراموشی بسپاریم.

طلائی‌نیک با بیان این مطلب که برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند یاد شهدا را زنده‌ و ما را از غفلت آزاد کند، اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن، برگزاری یادواره‌های شهدا است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: با مدد جستن از ارواح تابناک شهدای بزرگوار می توان در مقابله با جنگ نرم دشمن،روحیه از خودگذشتگی و فداکاری شهدا را به اقشار مختلف جامعه و جوانان انتقال داد.

سردار طلایی‌نیک اظهار داشت: در اعتقادات دینی ما مهم‌ترین گزینه ایمان به خدا، قرآن و پیامبران است و مسئله استقامت و پایداری در تقویت ایمان به خدا مؤثر است و انسان در کنار ایمان باید استقامت و تلاش داشته باشد.

وی عنوان کرد: شهیدان در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن استقامت کردند و حماسه‌های عظیمی آفریدند تا ایران اسلامی در دنیا سربلند شود.

طلائی‌نیک با اشاره به اینکه نتیجه استقامت و پایمردی دلیرمردان ایران موجب بی اثر شده تحریم‌ها شده است، گفت: دشمنان باید بدانند که ما استقامت را از ائمه معصومین و شهدا الگو گرفته‌ایم و در دفاع از آرمان‌های والای امام و شهدا لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم.

وی افزود: ملت ولایتمدار ایران با پیروی از رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری با استقامت خود به دنیا ثابت کردند همچون شهدا که به دشمن تاختند و او را نابود کردند، تسلیم زور و ظلم دشمن نمی‌شوند بلکه به سربلندی ایران فکر می‌کنند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: دشمن هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشیند و جنگ هم تمام نمی‌شود، بلکه تنها قالب جنگ تغییر می‌کند.

طلائی‌نیک افزود: امروز دشمنان برای تحت تأثیر قرار دادن افکار مردم و به‌ویژه اعتقادات نسل جوان برنامه‌ریزی می‌کنند تا شاید بتوانند بنیه اعتقادی نسل جوان را سست کنند.

وی با بیان این مطلب که دشمن در هر شرایطی محتاج ایران است، اظهار داشت: امروز صادرات غیر نفتی بیشتر از صادرات نفتی است تا جایی که بیش از ۹۰ میلیارد دلار تجارت در این حوزه داشته‌ایم.

سردار طلایی نیک بیان کرد: امروز تفکر بسیجی در دنیا حاکم شده تا جائیکه مردم عراق و سوریه، با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل متجاوزان ایستادگی می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار